فرماندار بوکان از مشارکت ۶۰ درصدی مردم شهرستان بوکان در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
کد خبر: ۴۲۶۹۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ 20 May 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:دکتر جمال خسروی اعلام کرد : در اجرای ماده 34 آیین نامه اجرایی قانون انتخابات ریاست جمهوری و بر اساس صورت جلسات دریافتی از هیات اجرایی بخش ها و شعب ثبت نام و اخذ رای شهر و بخش های تابعه، میانگین مشارکت مردم شهرستان بوکان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 60 درصد است.

فرماندار شهرستان بوکان گفت : تعداد کل تعرفه و برگ رای تحویل شده به شهرستان 200000 برگ، تعداد برگهای تعرفه مصرف نشده 97498، تعداد برگهای تعرفه مصرف شده 102502، تعداد برگهای رای داخل صندوقها 102318 ، تعداد برگهای رای باطله غیر ماخوذه 42، تعداد کل برگهای رای ماخوذه 102276، تعداد برگهای رای باطله ماخوذه 9831 و تعداد برگهای رای صحیح 92445 برگ می باشد.

وی افزود : به ترتیب آقایان حسن روحانی با هفتاد و شش هزار و پانصد و هشتاد و هفت رای نفر اول ، سید ابراهیم رئیس الساداتی با دوازده هزار و ششصد و شصت و پنج رای نفر دوم ، سید مصطفی هاشمی طبا با یک هزار و هفتصد و هشتاد و یک رای نفر سوم و سید مصطفی آقا میر سلیم با یک هزار و چهارصد و دوازده رای نفر چهارم می باشند.

فرماندار شهرستان بوکان با بیان اینکه آقای حسن روحانی 83 درصد آراء را در شهرستان بوکان به خود اختصاص داد ، گفت : در کل شهرهای استان آذربایجان غربی آقای دکتر حسن روحانی بالاترین رای را به نسبت جمعیت در این شهرستان کسب کرد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار