معاون استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی از حضور حماسی مردم استان در انتخابات قدردانی کرد.
کد خبر: ۴۲۷۲۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۸ 20 May 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:علیرضا رادفر معاون استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی، با اشاره به مشارکت پرشور و حداکثری مردم استان در انتخابات گفت: روز جمعه 29 اردیبهشت ماه 96، شاهد مشارکت پرشور و حضور حماسی مردم استان همراه با مردم سراسر کشور در پای صندوق های رای بودیم و در این انتخابات مردم استان، مشارکت 68.7 درصدی را رقم زدند که از این حضور و مشارکت حماسی مردم تشکر و قدرددانی می کنیم.

رادفر افزود: از 2 میلیون و 342 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در استان، 1 میلیون و 609 هزار و 500 نفر یعنی 68.7 درصد حائزین شرایط در انتخابات شرکت و حماسه ای باشکوه را در جای جای استان خلق کردند.

وی در رابطه با شمارش آراء انتخابات ریاست جمهوری در استان نیز اعلام کرد: بعد از اتمام رای گیری در استان یعنی تا ساعت 12 شب روز گذشته (جمعه)، بلافاصله کار شمارش آراء انتخابات ریاست جمهوری آغاز و پس از اتمام شمارش، نتایج به وزارت کشور ارسال شد.

معاون استاندار همچنین در خصوص شمارش آراء مربوط به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اظهار کرد: کار شمارش آراء انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان، بعد از اتمام شمارش آراء ریاست جمهوری آغاز شد و در حال حاضر نیز ادامه داد.

رادفر اضافه کرد: بعد از اتمام روند شمارش آراء هر یک از حوزه های شهری و روستایی، نتایج انتخابات توسط فرماندار یا بخشدار همان محل به اطلاع عموم خواهد رسید.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار