امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی:
پیروز اصلی این انتخابات ملت ایران بود و حال دیگر نوبت دولت است که آستین‌های خود را بالا بزند و با جدیت به وظایف خود عمل و مشکلات مردم را رفع و مطالبات رهبری را جامع عمل بپوشاند.
کد خبر: ۴۳۰۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶ 27 May 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، حجه الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی ؛ امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در استان در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تشکر از ملت بزرگ ایران به خاطر خلق حماسه ی دیگر در صحنه انتخابات گفت: بحمدالله در ۲۹ اردیبهشت‌ماه ملت ایران وارد صحنه شدند و به منویات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری لبیک گفته و حماسه دیگری را آفریدند و عزت و اقتدار کشور را به جهانیان نشان دادند.
این انتخابات در حالی در امنیت و آرامش در کشورمان برگزار شد که اخیراً شاهد بودیم در کشورهایی که ادعای امنیت دارند، چگونه با بمب‌گذاری‌ها امنیت و آرامش خود را از دست داده‌اند.
وی در ادامه افزود: پیروز اصلی این انتخابات ملت ایران بود و حال دیگر نوبت دولت است که آستین‌های خود را بالا بزند و با جدیت به وظایف خود عمل و مشکلات مردم را رفع و مطالبات رهبری را جامع عمل بپوشاند.
امام جمعه ارومیه افزود: برخی صحنه‌های قبل و بعد از انتخابات نیز که باعث شکسته شدن حرمت‌ها شد و این صحنه‌ها به هیچ‌وجه قابل قبول نمی‌باشد چراکه باعث جریحه‌دار شدن قلب بسیاری از خانواده‌های شهدا شد و لذا مسئولان باید نسبت به انتخابات بعدی تدبیری کنند تا دیگر شاهد توهین به احکام دین نباشیم.
وی همچنین افزود : حرمت‌شکنی در برخی از ستادهای انتخاباتی اتفاق افتاد و بی‌اخلاقی‌هایی در برخی ستادها صورت گرفته است که به دور از دین اسلام، آموزه‌های آن و آرمان‌های انقلاب اسلامی است و باید از نامزدهای انتخاباتی در آینده تعهد گرفته شود که در ستادهای انتخابیشان هیچ‌گونه رفتار به دور از عقلی صورت نگیرد.
قریشی ادامه داد: عده‌ای که دل چنین افرادی را رنجانده‌اند از مردم عذر بخواهند و اعلام شرمندگی کنند در غیر این صورت اگر مسیر مسئولان در رسیدن به کرسی‌های قدرت مناسب نباشد در آخر سبب شکست فرد می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار