نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی :
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: احترام به پرچم دولت آمریکا کشوری که سردمدار ظلم و فساد در دنیاست، برای یک کشور اسلامی تاسف آور است.
کد خبر: ۴۳۴۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸ 03 June 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي:حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه ارومیه اظهار داشت: آمریکا نماد استکبار جهانی، خباثت و شرک به خداوند متعال است و احترام به پرچم این کشور را با هیچ سخنی نمی‌توانند توجیه کنند.

وی با بیان اینکه سفر ترامپ به کشور عربستان رسوایی بیش برای عربستان نیست، افزود: وهابی‌ها که شیعیان را به جرم بوسیدن ضریح پیامبر(ص) و امامان(ع) مشرک دانسته و ریختن خون آنان را مباح می‌دانند چرا در مقابل پادشاه خود که نه به ضریح پیامبر(ص) بلکه به یک شیء بی‌ارزش بوسه زده، سکوت کرده و حکم قتل او را صادر نمی‌کنند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه سران دولت عربستان دین اسلام را بازی قرار داده‌اند، تصریح کرد: هیچ اعتقاد و تعصب دینی در وجود دولتمردان این کشور وجود ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی در بخش دیگری از سخنان خود به سالگرد عروج ملکوتی امام راحل(ره) در 14 خرداد ماه، اشاره کرد و گفت: امام خمینی‌(ره) در زمانی که عده‌ای عصر حاضر را پایان دوره دین و معنویت می‌دانستند، با برافراشته کردن پرچم اسلام‌ ندای عدالت، استقلال و آزادی‌خواهی در جهان سر داد.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) با پیروزی انقلاب که بنیان آن برپایه اسلام بود به تمام مسلمانان جهان عزت و عظمت بخشید و به همه مخالفان دین نشان داد که الان زمان بازگشت به معنویات و اخلاق است.

امام جمعه ارومیه با تاکید بر برگزاری باشکوه مراسم ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: همه مردم به ویژه مسئولان و دست اندرکاران نظام جمهوری اسلامی ایران وظیفه دارند که دین خود به امام راحل را با برپایی مراسم باشکوه سالگرد امام خمینی(ره) ادا و در این ایام آرمان های آن حضرت را در بین اقشار مختلف جامعه تبیین کنند.

قریشی با اشاره به ماه مبارک رمضان نیز اضافه کرد: خداوند متعال در این ماه فرصت طی طریق و رسیدن به سعادت را بر بندگان خود فراهم کرده است و این مهم با عمل به واجبات الهی میسر می شود زیرا هر کسی احکام الهی را انکار کند از گمراهان خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه دهم ماه رمضان مصادف با سالگرد رحلت حضرت خدیجه(س) است، افزود: حضرت خدیجه(س) اولین کسی بود که به پیامبر(ص) ایمان آورده و با تمام ثروت و جاه و مقامی که داشت بعد از ازدواج با رسول خدا(ص) همه آن ثروت را در اختیار ایشان گذاشته و در برابر خدا و رسولش تابع محض بود.
منبع/تقريب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار