رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: حادثه تروریستی اخیر مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره)، چهره واقعی سردمداران آمریکا را نشان داد و حمایت آنان از تروریست ها را ثابت کرد.
کد خبر: ۴۳۷۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳ 09 June 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:توکل حیدری در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه ارومیه افزود: دستان آمریکا در پشت این حادثه تروریستی احساس می شود و محکوم نکردن این حادثه تروریستی از سوی رئیس جمهوری شرور آمریکا این موضوع را به خوبی نشان داد.
وی ادامه داد: کسانی که دم از حقوق بشر می‌زنند این حادثه را ناشی از شرارت های ایران دانستند و رژیم منحوس آل سعود به عنوان پدر خوانده تروریست ها به یاوه گوی در مورد جمهوری اسلام ایران ‌پرداخت.
وی افزود: آمریکا در هر حادثه ای که از اوایل انقلاب تاکنون در کشور اتفاق افتاده، دشت داشته و همیشه از تروریست ها حمایت کرده است؛ دنیا هم می داند که آمریکا حامی اصلی تروریست های داعش است.
رئیس کل دادگستری اظهار کرد: ملت ما تنفر و انزجار خود را از این کشوها که حامی تروریست ها هستند، اعلام می کنند و دنیا و عوامل استکبار باید بداند که ملت ایران همیشه پشتیبان ولایت فقیه، نظام و سربازان خدوم این مملکت هستند.
حیدری با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان ماه بندگی خدا و صله ارحام است و باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم و با هر کار نیک و صدقه در راه خدا رحمت پروردگار متعال را در دنیا و آخرت به دست آوریم.
وی با اشاره به برگزاری جشن های گلیریزان برای زندانیان بی گناه اظهار کرد: 430 میلیارد ریال برای آزادی 465 نفر از زندانیان بی گناه استان لازم است و مردم متدین باید برای کمک به این عزیزان بشتابند تا خانواده ها و فرزندان این محکومان دچار تزلزل نشوند.
وی ادامه داد: در طول سال های اخیر با کمک مردم و ستاد دیه و مساعدت بانک ها چهار هزار و 500 نفر در این استان را آزاد شده اند و در 19 ماه رمضان سال جاری نیز یک جشن گلریزان را برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم پدرهایی را به آغوش گرم خانواده و فرزندانشان برگردانیم.
کارشناسان حقوقی دادگستری در حاشیه نماز جمعه این هفته اقدام به مشاوره حقوقی به نمازگزاران کردند.
منبع/ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار