معاون پرورشی و فرهنگي آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: کنگره 12 هزار شهید استان که آبانماه امسال در ارومیه برگزاری می شود جریان عظیم فرهنگی و معنوی است.
کد خبر: ۴۴۰۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ 13 June 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي:قدرت اله قاسمی، در ششمین جلسه هماهنگی کمیته فرهنگ و آموزش کنگره 12 هزار شهید استان افزود: یاد شهدا همواره موجب مباهات و افتخارات است چرا که با ترویج آرمانها و اهداف شهیدان می توان راه صحیح را انتخاب کرد.

معاون فرهنگی پرورشی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: مقرر شد اسناد و مدارک سرگذشت پژوهی شهدا که توسط دانش آموزان شرکت کننده در طرح هجرت 3 جمع آوری گردیده مجدد مورد بررسی قرار گیرد و به صورت مجلد آماده چاپ شود.

وي اضافه کرد: در این جلسه بر مطالعات مقدماتی جهت برگزاری اولین کنگره دانش آموزی در سطح شهرستان ارومیه تاکید شد.

قاسمي بیان کرد: در این راستا ارسال پیامک انبوه نیز به خانواده های دانش آموزان با موضوع کنگره در دستور کار قرار می گیرد.

معاون پرورشی و فرهنگي آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهارکرد: اطلاع رسانی در سربرگ ادارات، اعلام و حساس سازی مناطق 24 گانه آموزشی استان، نصب یادمان دانش آموزی در مدارس که بیشترین شهید را دارند، تهیه مصاحبه توسط خبرگزاری پانا به صورت هفتگی از خانواده شهدای فرهنگی و انعکاس اخبار کنگره توسط روابط عمومی از جمله مصوبات و موارد مورد تاکید در این جلسه بود.

وی گفت: مقرر شد تا اتحادیه انجمن های اسلامی با انجام دو طرح همکلاس های آسمانی و لشکر فرشتگان در کنگره بزرگداشت 12 هزار شهید استان حضور جدی داشته باشند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار