دکتر سید هادی بهادری:
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، گفت: در حال حاضر تعداد حاشیه نشینان ارومیه به ۲۰۰هزار نفر رسیده است.
کد خبر: ۴۴۳۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱ 18 June 2017
 
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، به نقل از خبرگزاری خانه ملت،دکتر سید هادی بهادری ظهر یکشنبه 28 خردادماه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بر لزوم ساماندهی وضعیت حاشیه نشینان استان تاکید کرد و افزود: موضوع مهم و اولویت دار برخی از ۴۲ شهر استان و بخصوص ارومیه حاشیه نشینی است.

 نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در حال حاضر روز به روز به تعداد حاشیه نشینان افزوده شده که این رقم به بیش از ۲۰۰ هزار حاشیه نشین رسیده و نیاز به ساماندهی و رسیدگی بیش از پیش احساس می شود.

دکتر بهادری افزود: اقدامات بسیار موثری در جلوگیری از تفکیک زمین‌های لشکر ۶۴ ارومیه در جلوگیری از تبدیل این اراضی به محیط مسکونی و تجاری انجام شده  است که امیدواریم هرچه سریعتر طرح جایگزین که از مطالبات مردمی در ایجاد فضایی عمومی برای شهر است اجرایی شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده ارومیه، تکاب، ماکو و خوی، اتمام ساخت و ساز مساکن مهرو رفع نواقص آنها، مطالعه پهنه بندی لرزه ارومیه و تکمیل پروژه های راه سازی را از اقدامات اولویت دار دانست.

وی گفت: متاسفانه راه‌های استان در وضعیت نامناسبی قرار داشته و باید در راستای بهسازی این شریان اصلی به منظور بهره وری از ظرفیت گردشگری و تجارت استان تلاش شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه در آستانه پایان کار ۱۰ ساله طرح جامع شهری هستیم گفت: انتظار می رود مقدمات مطالعه طرح جامع شهر ارومیه آغاز شود و تعداد کثیری از تعاونی ها و مردمی که در اطراف شهر وضعیت نابسامانی دارند تعیین تکلیف شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار