نماینده مجلس :
نماینده مردم ماکو و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شیعه و سنی در ایران هرگز به ابزاری برای دشمنان تبدیل نمی شوند، گفت: استفاده دشمنان از مباحث مذهبی برای تفرقه افکنی، تاثیری در اراده ملت ایران ندارد.
کد خبر: ۴۴۴۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹ 19 June 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:عین الله شریف پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به حادثه تروریستی اخیر تهران افزود: گروه های تروریستی با هدف ناامن نشان دادن ایران وارد مجلس شورای اسلامی و مرقد امام راحل شدند اما سربازان گمنام، سپاه قدس و تمامی نیروهای مسلح در اقدامی بی نظیر نقشه هایشان را خنثی کردند.
نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در خانه ملت با بیان اینکه دشمنان نمی توانند از مذهب به عنوان ابزاری برای نفاق در ایران استفاده کنند، تاکید کرد: با توجه به اتفاق های اخیر که در گوشه و کنار کشور رخ داده است باید اتحاد بین ملت با بصیرت ایران بیش از پیش تقویت شود.
وی در ادامه به تحریم های اخیر مجلس سنای آمریکا علیه ایران نیز اشاره کرد و گفت: بعد از برجام مقرر شده بود تا تحریم ها علیه ایران حذف شود اما آمریکا هیچگاه با ایران صادق نبوده است.
شریف پور اظهار کرد: ایران از سال 57 شمسی و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی مورد تحریم آمریکا و غرب قرار گرفته است و هنوز هم با گذشت 38 سال از آن دوران، اجناس و اموال ایران در تصرف آمریکایی قرار دارد.
عضو فراکسیون مناطق ویژه اقتصادی کشور در مورد وضعیت مناطق آزاد کشور نیز گفت: قوانین مناطق آزاد بسیار جامع بوده و نیاز به باز تعریف ندارد اما در مرحله اجرا گاهی از مسیر اصلی منحرف شده است.
وی به رونق تولید و ایجاد اشتغال در مناطق آزاد تاکید کرد و ادامه داد: ایجاد صنایع تبدیلی و تولیدی، پویایی بخش گردشگری و بسترسازی برای ورود تکنولوژی به مناطق آزاد نیز باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی با وجود اقوام و ادیان مختلفی که در این استان سکونت دارند به رنگین کمان اقوام و ادیان مشهور است و به جلوه های از وحدت بین شیعه و سنی در سطح کشور تبدیل شده است.
منبع/ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار