شهردار ارومیه :
شهردار ارومیه گفت: تکمیل برخی پروژه های ناتمام وکلنگ زنی تراموا از جمله برنامه های اصلی شهرداری در سال 96است
کد خبر: ۴۴۵۱۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱ 20 June 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي:

حمدحضرت پور امروز در گفت‌وگوبا خبرنگار  در ارومیه اظهار داشت: افتتاح فاز اول تقاطع آذربایجان، یادمان شهید باکری وشهربازی از جمله پروژه هایی است که قرار است در سال 96به افتتاح برسد.

این مسئول ادامه داد: کلنگ زنی پروژه تراموا وفاز دوم تقاطع آذربایجان از جمله برنامه های مهم دیگر شهرداری ارومیه در سال 96است.

وی بابیان اینکه برای افتتاح 5کیلومتر از فز دوم کمربند خاتم الانبیا با موسسه امین قرارداد منعقد شده است خاطر نشان کرد: مراحل مطالعاتی پروژه تراموا نیز به اتمام رسیده است.

حضرت پور در ادامه افزود: تکمیل برخی پروژه های ناتمام وکلنگ زنی تراموا از جمله برنامه های اصلی شهرداری در سال 96است.

وی به میزان بودجه مورد نیاز برای افتتاح هریک از این پروژه ها اشاره کرد واذعان داشت: برای افتتاح پروژه یادمان شهیدباکری 80میلیاردتومان، تراموا 400میلیارد تومان وفاز اول تقاطع آذربایجان 400میلیارد تومان نیاز است.

شهردارارومیه بابیان اینکه برای اسفالت معابر ارومیه  در سال کنونی حدود 500میلیارد تومان هزینه می شوداظهارکرد: این مبلغ برای اسفالت 2هزار کیلومتر از معابر شهری ارومیه هزینه می شود.

حضرت پور در پایان توسعه نیم متری سرانه فضای سبز را ازاولویت های مهم سازمان در سال جدیددانست وگفت: امید است با افتتاح این پروژه ها گام مهمی درارتقای کیفیت زندگی همشهریان عزیز انجام داده باشیم.

وی اضافه کرد: ساحل سازی بستر رودخانه شهرچایی در سال کنونی تا روستای جانوسلو انجام می پذیرد
منبع/جوان آنلاين
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار