رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: راهپیمایی روز قدس امسال با توجه به حوادث اخیر باشکوه‌تر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۴۵۱۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰ 20 June 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي:حجت الاسلام محمدرضا بابازاده ظهر امروز در جلسه هماهنگی مراسم روز قدس در ابتدای جلسه با اشاره به پاسخ انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست‌های تکفیری اظهار داشت: این اقدام سیلی محکمی بر پیکر تروریست‌ها و اربابان‌شان بود و لذا در همین‌موقعیت و جایگاه صمیمانه از پاسداران اسلام تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی گفت: امسال جهت تسهیل حضور مردم در راهپیمابی با هماهنگی سایر دستگاه‌ها در نظر داریم تا در مسیر راهپیمایی از آب پاش‌های خنک‌کننده استفاده کنیم و در این راستا اقداماتی را هم انجام داده‌ایم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی افزود: مسیر راهپیمایی امسال نیز همچون سال‌های گذشته از میدان ولایت فقیه شروع شده و ختم راهپیمایی نیز در مصلی خواهد بود، سخنران مراسم حجت الاسلام دیرباز نماینده مردم استان در مجلس خبرگان خواهد بود؛ شروع مراسم از ساعت 11 صبح در میدان ولایت فقیه خواهد بود و ساعت ۱۱:۳۰ راهپیمایان حرکت خود را آغاز خواهند کرد.

حجت‌الاسلام بابازاده گفت: امسال با توجه به حوادث تروریستی اخیر حضور مردم شکوهمند خواهد بود لذا باید تمامی تدابیر را با هماهنگی سایر ارگان‌ها انجام دهیم تا مراسم دشمن‌شکن برگزار کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در بخش دیگری از بیانات خود به هفته حقوق بشر امریکایی اشاره کرد و گفت: در طول تاریخ دولت امریکا همیشه در تلاش بوده است تا سلطه خود را به انحاء مختلف بر کشورهای دیگر افزایش دهد؛ آمریکا در طول این سال‌‍‌ها اقدامات خصمانه‌ای را  در جهت مقابله با اسلام و مهار ایران انجام داده است و در این راستا با امپراطوری رسانه‌ای خود تمام تلاش خود را بسیج کرده تا صدای اسلام به گوش مردم دنیا نرسد ولی هر روز شاهد روی‌آوری مردم به اسلام هستیم.

بابازاده تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که در این سال‌ها دشمن علیه جمهوری اسلامی به کار برده است موضوع حقوق بشر بوده است در حالی که خود ناقض اصلی حقوق بشر در دنیاست و مستکبرانه و خودخواهانه در امور داخلی کشورهای دیگر دخالت می‌کند، ایران در این سال‌ها جهت مقابله با این ابزار آمریکایی‌ها اقداماتی را انجام داده است یکی از این اقدامات که بازخورد جهانی نیز داشته است هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: در هفته حقوق بشر آمریکایی که از شش تیر تا ۱۲ تیر معرفی شده است، اقدامات خصمانه زیادی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گرفته است از جمله اینکه در شش تیر سوءقصد به جان مقام معظم رهبری توسط گروهک تروریستی فرقان، هفت تیر بمب‌گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی و به شهادت رساندن آیت الله بهشتی و یارانش، بمباران شیمیایی سردشت توسط رژیم بعثی عراق در هشت تیر، به شهادت رساندن آیت‌الله صدوقی توسط گروهک تروریستی منافقین، 12 تیر ساقط کردن هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی و به شهادت رساندن ۲۹۸ نفر از مردم مظلوم و بی گناه ایران از جمله جنایات دشمن بوده است.

وی تاکید کرد: اگر ما در این هفته عکس‌العمل مناسبی داشته باشیم این عامل می‌تواند آینه‌ای جهت انعکاس جنایات آمریکایی‌ها و دروغ پردازی‌ها و افشای چهره واقعی امریکا باشد.

بابازاده در پایان بیانات خود گفت: در این هفته یک مراسم هم در مصلی ارومیه روز جمعه و قبل از نماز جمعه خواهیم داشت لذا از همه سازمان‌ها و مردم انقلابی ارومیه دعوت می‌کنیم تا در این مراسم حضور پیدا کنند.

منبع/فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار