مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی گفت: فرودگاه ارومیه در موسم حج امسال میزبان ۲ هزار و ۲۶۶ زائر بیت‌اله الحرام می‌شود. این مسافران همگی از استان آذربایجان غربی هستند.
کد خبر: ۴۴۵۱۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶ 20 June 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي:

کمال پرهیزکار در گفت‌وگو با روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران عنوان کرد: پروازهای حج امسال در فرودگاه ارومیه از نیمه دوم مردادماه  برقرار می‌شود و در بخش‌های عملیاتی و دستگاه‌های کمک ناوبری، این فرودگاه آمادگی لازم را دارد.

وی با بیان اینکه ترمینال داخلی فرودگاه ارومیه در حال بازسازی است، ادامه داد: اکنون پروازهای داخلی و خارجی این فرودگاه از طريق ترمینال خارجی انجام می‌شود. تاکنون بازسازی ترمینال داخلی فرودگاه ارومیه ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیمانکار قول آماده شدن آن را تا پایان تیرماه امسال آن تحویل دهد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی گفت: امسال ۲ هزار و ۲۶۶ مسافر از این فرودگاه راهی سرزمین وحی می‌شوند. قطعا این مسافران از طریق ترمینال‌های داخلی و خارجی فرودگاه ارومیه اعزام و پذیرش می‌شوند.

وی اضافه کرد: هنوز زمان دقیق شروع و پایان پروازهای حج و ایرلاین آن هنوز تعیین نشده است و به زودی اعلام می‌شود. همگی این مسافران از اهالی استان آذربایجان غربی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار