به گزارش تابناک آذربایجان غربی، جمعیت دفاع ازملت فلسطین استان آذربایجان غربی، با صدور بیانیه ی ضمن گرامی داشت روز قدس، از عموم ملت مسلمان ایران برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت نمود. بنا به همین گزارش، متن بیانیه جمعیت به این شرح می باشد:
کد خبر: ۴۴۶۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۸ 22 June 2017

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، جمعیت دفاع ازملت فلسطین استان آذربایجان غربی، با صدور بیانیه ی ضمن گرامی داشت روز قدس، از عموم ملت مسلمان ایران برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت نمود. بنا به همین گزارش، متن بیانیه جمعیت به این شرح می باشد: 

روز قدس روز اسلام است. روز قدس روز نمايش قدرت امت اسلام است. روز قدس روز جنجره هاي صائمي است كه براي اعتلاي اسلام گشوده مي شوند. روز قدس روز فرياد مظلوميت است در هياهوي ظلم پيشگان مدعي عدالت. روز قدس روز رهايي بشر از اختناق فرو خفته در آن است. روز قدس روز گام نهادن در ميسر محو غده سرطاني از كالبد جهان اسلام است. روز قدس روز مرگ بر اسرائيل است. روز قدس روز مرگ بر امريكا است. روز قدس روز مرگ بر جاهليت مدرن است. روز قدس روز مرگ بر سازش با دشمن است. روز قدس روز مرگ بر خائنان به آرمان فلسطين است. روز قدس روز مرگ بر طرح تسليم عربي است. روز قدس روز مرگ خود فروشي سعودي به شيطان بزرگ است. روز قدس روز مرگ بر مرگ آفرينان يمن است. روز قدس روز مرگ بر تروريسم است. روز قدس روز مرگ بر وهابيت است. روز قدس روز مرگ بر نفاق است. روز قدس روز اصلاح فساد از كالبد امت اسلام است.روز قدس روز مرگ بر صهيونيسم است. روز قدس روز مرگ با حاميان تروريسم است. روز قدس روز مرگ بر شيطان بزرگ است. روز قدس روز مرگ بر شر مطلق اسرائيل است. روز قدس روز مرگ بر دشمن است. روز وحدت امت است. روز قدس روز فرياد آزادي فلسطين و روز رهايي قبله در زنجير است. روز آزادي است. روز رهايي است.

جمعيت دفاع از ملت فلسطين استان آذربایجان غربی ضمن گراميداشت ياد و خاطره احياگر فلسطين امام خميني(ره) و همه شهداي راه رهايي فلسطين و دعوت از عموم مردم ايران و جهان و به گراميداشت اين روز بزرگ كه نويد دهنده آزادي بشر از يوغ استعمار و استثمار زيادي خواهان جهان يعني صهيونيسم بين المللي و استكبار جهاني است اعلام مي دارد:

- اسرائيل توطئه مشترك جريان هاي استعماري براي سلطه بر منطقه غرب آسيا است و اين رژيم منحوس كه به عنوان پايگاه جنگ غرب تاسيس شده است، ريشه همه جنگ ها و نا آرامي ها و عقب ماندگي ها در منطقه است و هر روز كه از استمرار حيات اين غده چركين مي گذرد، هزينه هاي سنگين و سخت اين مانايي را بايد ملل مسلمان منطقه با خون خود و با تحمل همه مشقات و شدايدي كه اكنون در آن گرفتار آمده اند پرداخت كنند.

- رژيم هاي فرومانده در دوران جاهليت و عصر قبيلگي عرب، خيانت خود به ملت فلسطين را آشكار ساخته و سر تسليم در مقابل اسرائيل فرود آورده و اكنون نه تنها اسرائيل را دشمن نمي شمارند بلكه به عنوان خدمت به اسرائيل و در چارچوب واگرايي جهان اسلامي، ديگر كشورهاي اسلامي و جريان هاي مقاومت ضد صهيونيستي را به عنوان دشمن معرفي مي كنند. اين مهم نشان دهنده ضرورت هوشياري ملت ها در مقابله با اين توطئه بزرگ است.

- امروز ملل مسلمان منطقه بر غده سرطاني بودن رژيم صهيونيستي اذعان دارند. اسرائيلي كه در فرايند ناامني منطقه و حمايت از تروريست هاي وهابي دخالت آشكار دارد و با توجه به حجم وسيع شواهد دخالت اسرائيل در همه جنگ ها و ناامني هاي منطقه، ضرورت دارد اراده مردمي در تقابل با اين رژيم توطئه گر و همپيمانان منطقه اي و بين المللي آن، افزايش و متناسب گردد.

- عقب ماندگي در فرايند توسعه در جهان اسلام اكنون با جنگ و ويراني و تقديم ثروت ها به بيگانگان، گسترش يافته و اين مهم نشان مي دهد كه توسعه سياسي و استقلال از هرگونه وابستگي، مقدمه تحول در جهان اسلام است. بي شك اراده ملت ها در تحقق اين امر تعيين كننده است و اين تكليفي است بر همه امت اسلام در همه نسل ها.

جمعيت دفاع از ملت فلسطين استان آذربایجان غربی

رمضان 1396 هجري شمسي

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار