دكتر علي طيب نيا وزير اقتصاد در مصاحبه اختصاصي با خبرنگار "انتخاب" شعارهاي توهين آميز جماعتي قليل عليه رييس جمهور را " رفتارهای دور از نزاکت اقلیتی ماجراجو در هتک حرمت خدمتگزاران ملت و تعرض به رییس جمهور خدوم " خواند.
کد خبر: ۴۴۶۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸ 24 June 2017

طیب نیا: رفتارهای دور از نزاکت اقلیتی ماجراجو در هتک حرمت رییس جمهور مایه خوشحالی دشمنان بویژه صهیونیست ها خواهد شد / باید با این افراد و عوامل پشت صحنه آن برخورد شود

دكتر علي طيب نيا وزير اقتصاد در مصاحبه  اختصاصي با خبرنگار "انتخاب"  شعارهاي توهين آميز جماعتي قليل عليه رييس جمهور را " رفتارهای دور از نزاکت اقلیتی ماجراجو در هتک حرمت خدمتگزاران ملت و تعرض به  رییس جمهور خدوم " خواند.

طيب نيا در ابتداي اين مصاحبه با اشاره به حضور يكپارچه مردم براي بزرگداشت روز جهاني قدس گفت: امروز دنیا شاهد حضور باشکوه قاطبه مردم عزیز کشورمان در راهپیمایی روز قدس برای اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین و دعوت از همه کشورهای اسلامی به وحدت و برادری در برابر دشمن مشترکمان یعنی صهیونیست ها بود.

‎وي افزود: خوشبختانه راهپیمایی روز قدس امسال باشکوه تر از سالهای پیش برگزار شد و ایران اسلامی به عنوان أم القرای جهان اسلام منادی وحدت ، برادری و بیداری جهان اسلام در دیده جهانیان ظاهر شد.

‎وي در پاسخ به سوال "انتخاب" در مورد توهين عده اي به رييس جمهور در مراسم روز جهاني قدس، اظهار داشت: متاسفانه رفتارهای دور از نزاکت اقلیتی ماجراجو در هتک حرمت خدمتگزارن ملت و تعرض به  رییس جمهور خدوم که مجددا مورد اقبال و اعتماد اکثریت مردم قرار گرفته است معنای خوبی نداشته و فقط از  شیرینی و حلاوت این نمایش بزرگ در کام مردم ما کاسته و مایه خوشحالی و امیدواری دشمنان بویژه صهیونیست ها خواهد شد.

‎وزير اقتصاد با بيان اين مطلب كه " اقدامات سبکسرانه این افراد نمی تواند خللی در عزم و اراده مردم مومن و انقلابی ما بوجود آورد"، گفت: خوشبختانه با هوشیاری مردم روزه دار ماجراجویی های آنان راه به جایی نبرد و همه یکصدا به تقبیح آن اقدام کردند. 

‎طيب نيا در ادامه خواستار برخورد با اين جماعت قليل شد و افزود: نهادهای امنیتی و انتظامی و قضایی لازم است بدون مماشات با این افراد و عوامل پشت صحنه آن برخورد کنند تا خدای ناخواسته شاهد تکرار چنین صحنه های دون شأن ملت ایران نباشیم، ‎

وي تاكيد كرد: شايسته جامعه دینی و انقلابی ما نیست در روزی که ندای وحدت و برادری در جای جای آن بلند شده است اقلیتی خودسر اینچنین حاشیه سازی هایی را رقم زنند.

وزير اقتصاد در پايان با تاكيد بر اينكه "سهل انگاری در مواردی که پیش از این در جاهای دیگر حادث شد موجب جسارت آنان در برنامه امروز شد" ابراز اميدواري كرد كه "با قاطعیت نهادهای ذی ربط این رفتارهای سبکسرانه و دور از نزاکت برای همیشه از جامعه ما رخت بربندد"
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار