کد خبر: ۴۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۲ 12 February 2015

 مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج از مشارکت بیش از ۱۲ هزار شهروند کرجی در مسابقات ورزشی محلات خبر داد.
مراسم قرعه کشی دومین جشنواره ورزشی مسابقات محلات ظهر امروز با حضور بسیاری از مسئولان و ورزشکاران برگزار شد.
حسین سعیدی سیرایی با اشاره به پایان زمان ثبت نام دومین جشنواره ورزشی مسابقات محلات، اظهار داشت: ۱۲ هزار و ۵۰۰ شهروند البرزی برای شرکت در این رویداد ورزشی ثبت نام کرده اند.
این مسئول، تنوع رشته های ورزشی در آقایان و بانوان را به ترتیب در ۱۰ و ۸ رشته ذکر کرد و گفت: ثبت نام از علاقمندان در فضاهای ورزشی تحت پوشش شهرداری کرج و پایگاه های بسیج به پایان رسید و با استقبال خوب شهروندان همراه شد به گونه ای که نسبت به دوره پیش شاهد افزایش چهار برابری مشارکت کرجی ها بودیم.
وی تعداد بانوان شرکت کننده در مسابقات محلات را 2 هزار و ۵۰۰ نفر اعلام کرد و اظهار داشت: ۱۰ هزار نفر نیز در بخش آقایان شرکت کرده و با هم به رقابت می پردازند.
مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری کرج تصریح کرد: رشته های ورزشی والیبال و فوتسال به ترتیب با ۳۸۰ و۳۲۰ تیم بیشترین علاقمند را در رشته های تیمی آقایان داشته و در بخش بانوان نیز بیشترین حضور مربوط به رشته آمادگی جسمانی بوده است.
سعیدی سیرایی با بیان اینکه دومین دوره مسابقات محلات در تمام مناطق ۱۲ گانه شهرداری برگزار می شود، به میزان مشارکت مناطق دوازده گانه شهرداری هم اشاره کرد و گفت: مناطق ۲ و ۹بیشترین مشارکت شهروندان را در این مسابقات داشته اند.
این مسئول در پایان از قرعه کشی مسابقات برای رشته های تیمی و آغاز آنها از روز شنبه خبر داد و افزود: مسابقات این دوره به میزبانی سالن های ورزشی شهدای سرحدآباد، پوریای ولی، شهدای گلشهر، شهدای حصارک، شهدای قلمستان، سیدالشهدا، دلاوران و ولیعصر مهرشهر برگزار خواهد شد.
گفتنی است؛ آغاز همایش دوچرخه سواری، فردا جمعه جنب تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار می شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار