استاندار آذربایجان غربی گفت: دولت دوازدهم بر اساس منویات مقام معظم رهبری زمینه های اشتغال جوانان را در جامعه فراهم می کند زیرا این امر یکی از اساسی ترین راهکارهای کاهش آسیب های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر است.
کد خبر: ۴۵۶۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶ 09 July 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:قربانعلی سعادت روز یکشنبه در همایش پیشگیری از اعتیاد در ارومیه با حضور معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور افزود: قاچاق مواد مخدر و اعتیاد یکی از انواع شرارت در جامعه به شمار می رود و مقابله مردمی با آن ضروری است.
وی با اشاره به وابستگی سوداگران مواد مخدر به کشورهای استکباری، ادامه داد: کسانی که دم از حقوق بشر می زنند، همان هایی هستند که گروهک های تکفیری را به وجود آورده اند، از آنان حمایت می کنند و به قاچاق مواد مخدر می پردازند.
وی اظهار کرد: فرهنگ مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد باید در سطح جامعه و در بین خانواده ها رواج پیدا کند زیرا خدواند متعال نجات جان انسان ها را اولویت هر مسلمان قرار داده است.
استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه خواسته مسئولان ریشه کنی اعتیاد در سطح جهانی است، بیان کرد: نیروهای نظامی و انتظامی این استان مبارزه با مواد مخدر و قاچاق را با جدیت دنبال کرده و تا به حال نیز عملکرد مناسبی داشته اند.
به گزارش ایرنا در پایان این مراسم از خانواده شهید مجیدی از شهدای مبارزه با مواد مخدر استان و سازمان های فعال در امر پیشگیری از اعتیاد تجلیل شد.
امحا حدود سه تن انواع مواد مخدر با حضور مسئولان کشوری و محلی آخرین بخش همایش پیشگیری از اعتیاد در ارومیه است.
منبع/ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار