مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با حضور در نمازجمعه شهرستان ارومیه گفت تمامی روستاهای بالای ده خانوار برقدار است
کد خبر: ۴۵۹۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ 14 July 2017
 به گزارش تابناک آذربایجان غربی:مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با حضور در نمازجمعه شهرستان ارومیه گفت:همانگونه که مستحضرید طي روزهاي اخير شاهد افزايش بي سابقه مصرف برق در كشور بودیم به نحوي كه ركورد بي سابقه 55400 مگاوات كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7% رشد را
 نشان ميدهد به ثبت رسيد.
اکبر حسن بکلو افزود: با توجه به اینکه ۴۰ درصد از انرژی برق در منازل مصرف می شود، توصیه میکنم ضمن استفاده از لامپ هایLED و رعایت توصیه های مدیریت مصرف برق، ضمن کاهش ۱۰ درصد از مصرف انرژی برق ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایند .
وی تصریح کرد: استان آذربایجان غربی قطب کشاورزی است و کشاورزان عزیز استان می توانند با تغییر ساعت استفاده از پمپ های آب، مصرف برق خود را کاهش دهند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اظهار داشت: با توجه به اینکه كولرهاي گازي، هزينه برق شما را به شدت افزايش مي دهد تا حد امكان از آن استفاده نكنيد و يا در صورت لزوم در ساعات اوج بار از آن ها استفاده نكنيد؛ علاوه بر اين موارد به اين نكته نيز توجه كنيد كه براي استفاده از كولر گازي بهتر است كولرهاي داراي آرم استاندارد و با رتبه انرژي بالا انتخاب کنید، در صورتي كه از يك كولر گازي با رتبه A به جاي كولر با رتبه G استفاده نمایید، بيش از 40 درصد در ميزان مصرف برق صرفه جويي خواهد شد. همچنين موارد ديگري مانند تميزكردن فيلترهاي كولر و نصب سايبان روي كولر مي تواند هزينه هاي مربوط به كولر گازي را كاهش دهد ولي در هر صورت توجه داشته باشيد كه هزينه كم مصرف ترين كولر گازي حدوداً 4 برابر هزينه كولرهاي آبي است. بنابراين تا حد امكان سعي كنيد مصرف كولر گازي را به حداقل برسانید و از كولرهاي آبي که هزينه كمتري نسبت به كولرهاي گازي دارند وانرژي كمتري مصرف مي كنند، استفاده کنید.
حسن بکلو در خاتمه اظهار امیدواری کرد:  مردم بزرگوار استان در ساعت هاي پيك برق (فاصله ساعت هاي 12 تا 16 و 19 تا 23) با  عدم مصرف همزمان وسايل پرمصرف برقي، ضمن كاهش هزينه هاي خود، ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر ياري دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار