فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: امروزه هسته‌های بسیجیان در جهان شکل گرفته و این الگوی افتخار آمیز متعلق به بسیجیان ایران است و در این میان استکبار جهانی دست از سر امت اسلامی بر نمی‌دارد.
کد خبر: ۴۵۹۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶ 14 July 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:سردار عابدین خرم در مراسم سان و صبحگاه رزمایش الی بیت المقدس که در خیابان حسنی در ارومیه برگزار شد اظهار داشت: امروز 64 گردان در آذربایجان غربی در حال انجام رزمایش الی بیت المقدس هستند و از بسیجیان بابت حضور دشمن شکن خود تشکر می‌کنم که از دیروز بعدازظهر در آذربایجان غربی بسیجیان برنامه‌های تاکتیکی و تکنیکی خود را اجرا کردند و پیاده روی شبانه و ایست بازرسی‌ها و امداد و نجات را تمرین کردند و با شهدای عزیز میثاق عهد بستند و امروز نیز با حضور در نماز جمعه این رزمایش را به اتمام می‌رسانند. 

وی بیان کرد: امروز شاهد آن هستیم که بسیجیان از جوانانی تشکیل شده است که جنگ و امام را ندیده‌اند ولی همچنان مانند‌‌ همان مردان بزرگ با روحیه و انگیزه الهی و به عنوان مردمی‌ترین، مکتبی‌ترین و انقلابی‌ترین نیروی انقلاب در میدان حاضر هستند و این افتخار بزرگی است که نسل‌های پیشین ما آفریدند و امروز شما بسیجیان میراثدار شهدا و راه آن‌ها هستید. 

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: تهدیدات متراکم پیچیده دشمن در عالم اسلام وجود دارد و بسیج با الگو شدن توانست در کشور‌های دیگر از جمله سوریه، لبنان، فلسطین، یمن و حتی در قلب اروپا برای خود پیرو و طرفدار پیدا کند و امروز با حضور بسیجیان جهان اسلام، تشکیل هسته‌های بسیجیان در جهان شکل گرفته است که این الگو متعلق به بسیجیان ایران است. 

خرم گفت: بسیجیان کم توقع و کم هزینه اما کارآمد در همه صحنه‌های انقلاب، حضور زینب گونه و حسین گونه در میدان دارند و فرمان‌های مقام معظم رهبری را اجرا می‌کنند و لحظه‌ای درنگ نمی‌کنند و خدا را شکر می‌کنیم که رهبری داریم بصیر و تیزبین و مدیر و مدبر و شجاع و آگاه که ندایی می‌دهند که در تمام جهان اسلام جوانان و مردم به فرمان رهبر لبیک می‌گویند. 

وی افزود: امروز بسیج با وصل شدن به اقیانوس پایان ناپذیر مردمی، به عنوان نیرویی که همواره برائت از دشمن داشته است و در کنار دیگر نیروهای نظامی و امنیتی فعالیت می‌کنند که به این نیرو باید افتخار کرد و به عنوان نیروی راهبردی و کاربردی که دشمنان از آن ترس و واهمه دارند نام برد. 

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ما باید آماده باشیم و در همه حال تمرین کنیم چرا که استکبار جهانی دست از سر امت اسلامی بر نمی‌دارد. 

وی تاکید کرد: از این تشکل که بدنه فعال ملت است هر روز حمایت شود و به جایی برسد که بسیج بتواند استکبار جهانی را ذلیل کند.

منبع/تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار