کد خبر: ۴۶۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ 16 July 2017
تعجب نکنید. برخی مخالفین دولت تدبیر و امید و دکتر روحانی به گونه ای به تخریب دولت هنوز متولد نشده روی آورده اند که چاره ای جز یاد آوری این نکته نیست که :
دولت دوازدهم هنوز شروع نشده است!
در تکمله این گزاره برای افکار عمومی ایضاح چند نکته خالی از لطف نیست. دقیقاً مخاطبم افکار عمومی است. چون دلواپسانی که از هر بهانه ای برای تخریب کودک متولد نشده دولت دوازدهم استفاده می کنند ؛ این نکات را می دانند ولی تجاهل العارف می کنند!
دولت تدبیر و امید و تیم کاری دکتر روحانی از انتخابات ریاست جمهوری سرافراز بیرون آمد. انتخاباتی بسیار رقابتی با حملات مخرب رقبا برگزار شد. در قبل از تبلیغات و پس از شروع دوره رسمی تبلیغات و مناظرات تلویزیونی دکتر روحانی و دولتش آماج انتقادات و تهمت های شدیدی قرار گرفتند.
در تبلیغات میدانی نیز رقبا از هر فرصت و وسیله ای برای شکست دکتر روحانی استفاده کردند. بحث های مختلفی در حوزه های اقتصادی و سیاست خارجی گرفته تا توزیع یارانه و کارانه را برای فریب گروه ها و اقشار آسیب پذیر جامعه مطرح نمودند. البته به هر حال مرحله انتخابات بود و درست و یا غلط رقبا مجوز لازم برای هجمه به دولت را داشتند.
اما در نهایت مردم با تدبیر و امید به تداوم کار دولت دکتر روحانی رای دادند.
یعنی اکثریت مردم ایران اسلامی و انقلابی عملکرد دولت تدبیر و امید را در سطوح ملی و استانی قبول کردند. یعنی برجام ؛ سیاست های اقتصاد داخلی؛ سیاست خارجی؛ سیاست دفاعی و ... دولت را قبول نمودند. پس انتقاد از گذشته وقتی اکثریت مردم آن را قبول کرده اند امری نادرست است و انتقاد از عملکرد دولتی که هنوز تشکیل نشده است ؛جای تعجب است.

انشالله منتقدین محترم کمی صبر پیشه بکنند و اجازه دهند دولت تدبیر و امید مستقر شود و از هر نوع پیشداوری پرهیز نمایند ؛اجازه دهند دولت دوازدهم از خود عملکرد نشان دهند و آن گاه حق دارند که به نقد دولت بپردازند.
یا اولوالابصار.
e.khodadostنخیر قربان اینجوری تند نرو. اولا دولت دوازدهم متولد نشده بس دولت یازدهم چیکار کرد!؟ جز به حراج گذاشتن دست اوردهای ارزشمند انقلاب. ثانیا اکثریت مردم به روحانی رای نداده اند از پنجاه و شش ملیون واجد شرایط فقط بیست و سه ملیون به رئیسی رای ندادند اونم با هزار ترفند مثل وام دادن به اساتید دانشگاهها دهیارها و واریز یارانه برای همه اونهایی که یارانه نمیگرفتن،و عدم توزیع برگ های رای در مناطق محروم. خلاصه اینکه عملکرد دولت دوازدهم از الان معلومه چون در دولت قبل جز گرانی و رکود چیزی نکردند و الانم که ماشاا... بیکاری بیداد میکنه. بس در نتیجه یک طرفه و از روی تعصب حرف نزنید که هنوز بیش از پنجاه درصد واجدین شرایط رای این اقا رو نمیخوان. هرچند از خدامونه که این دولت یک تکانی بخورد و بغیراز وزرای خود فکری هم بحال مردم بدبخت بکند.حتما هم در این راه دعایش میکنیم چون موفقیت دولت موفقیت ملت است.
e.khodadostامیدواریم جناب روحانی خود شخصا در راس امور قرار گیرند و با گرانی و بیکاری مبارزه کنند. دولتی که راس کار است دولت همه ما ایرانیان است و برای پیشرفت اش دعا میکنیم.

هوشنگ عطاپور فعال سیاسی -اجتماعی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار