دوستان ما در فراكسيون، آمار وزرا و اين كه نمرات افراد در چه شرايطي هست را اعلام كرده‌اند اما اميدواريم اسامي محرمانه بماند تا تقديم آقاي رييس‌جمهور كنيم.
کد خبر: ۴۶۱۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴ 17 July 2017
محمدرضا عارف گفت: دولت نبايد براي رايزني به يك جريان يا يك فراكسيون خاص محدود شود. همه فراكسيون‌هاي مجلس بايد رايزني كنند تا نتيجه بهتري به دست ‌آيد.

رييس فراكسيون اميد مجلس در گفت‌وگو با اعتماد آنلاين در خصوص مباحثي مبني بر سهم‌خواهي اصلاح‌طلبان از دولت كه از سوي برخي افراد حاضر در جريان رقيب مطرح مي‌شود، گفت: از ابتدا اعلام كرديم، دوره قبل هم نشان داديم كه به دنبال هيچ سهم‌خواهي از دولت نيستيم و به همين دليل نه شوراي عالي و نه فراكسيون اميد تاكنون وارد مصاديق نشده‌اند. نگاه ما ارتقاي كيفيت دولت است و طبيعتا نظرات خود را در خصوص كانديداها و نفراتي كه مطرح هستند، اعلام مي‌كنيم. تاكنون نه سهم‌خواهي كرديم و نه در آينده چنين خواهيم كرد.

محمدرضا عارف در پاسخ به اين كه آيا در ديدار با رييس‌جمهوری نظري در خصوص وزراي كابينه دوازدهم خواسته شد يا خير، گفت: طبيعتا در مباحث غير رسمي ممكن است در خصوص مصاديق نيز مطالبي مطرح شود اما در جلسه رسمي وارد هيچ مصاديقي نشديم و تنها نظرات را گفتيم. البته فراكسيون اميد از عملكرد وزرا ارزيابي دارد كه ان‌شاءالله به صورت محرمانه تقديم رييس‌جمهوري‌خواهيم كرد.

وي تصريح كرد: دوستان ما در فراكسيون، آمار وزرا و اين كه نمرات افراد در چه شرايطي هست را اعلام كرده‌اند اما اميدواريم اسامي محرمانه بماند تا تقديم آقاي رييس‌جمهور كنيم.

عارف با تاكيد بر اين كه رايزني در خصوص كابينه را در سطح تمامي فراكسيون‌هاي مجلس توصيه مي‌كنيم، گفت: براي افزايش سطح كارايي دولت چنين اقداماتي لازم است. بر همين اساس دولت هم نبايد براي رايزني به يك جريان يا يك فراكسيون خاص محدود شود. همه فراكسيون‌هاي مجلس بايد رايزني كنند تا نتيجه بهتري به دست ‌آيد.

وي در خصوص انجام ديدار اعضاي فراكسيون اميد مجلس با روحاني نيز گفت: بايد منتظر ماند. ايشان در جلسه شنبه اشاره كردند كه ان‌شاءالله در روزهاي آينده نيز جلسه‌اي را با فراكسيون خواهيم داشت كه قاعدتا اگر تشكيل شود در آنجا نقطه نظرات را مطرح خواهيم كرد.»
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار