بر پایه شنیده های موثقی که تابناک به آن دست یافته و پس از حواشی پیش آمده درباره نحوه مدیریت محیط زیست استان گلستان و نیز انتقادها به مجموعه مدیریتی کنونی، به احتمال زیاد طی روزهای آینده، تغییر و تحولات گسترده ای در این اداره کل رخ خواهد داد؛ تغییراتی که شاید بی ارتباط با حواشی روزهای گذشته و موضوع دفن سموم در محیط زیست این استان نباشد.
کد خبر: ۴۶۲۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱ 18 July 2017
مدیر کل محیط زیست استان گلستان عزل شد / فردا جلسه معارفه سرپرست برگزار خواهد شدبر پایه شنیده های موثقی که تابناک به آن دست یافته و پس از حواشی پیش آمده درباره نحوه مدیریت محیط زیست استان گلستان و نیز انتقادها به مجموعه مدیریتی کنونی، به احتمال زیاد طی روزهای آینده، تغییر و تحولات گسترده ای در این اداره کل رخ خواهد داد؛ تغییراتی که شاید بی ارتباط با حواشی روزهای گذشته و موضوع دفن سموم در محیط زیست این استان نباشد.
 
به گزارش «تابناک»؛ شنیده های رسیده از استان گلستان، حکایت از این دارد که «اسماعیل مهاجر»، مدیر کل کنونی اداره حفاظت از محیط زیست این استان عزل شده است و فردا جلسه معارفه سرپرست برگزار خواهد شد.

شنیده های بیشتر از این تغییر و تحول، گویای این است که غلامرضا کریمی، معاون محیط زیست انسانی این اداره کل موقتاً سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان خواهد شد.

هفته گذشته اداره کل محیط زیست استان گلستان، در پی درج خبری با تیتر «تولید و دفن سموم غیرقانونی در گرگان و واکنش عجیب سازمان حفاظت محیط زیست!»، در «تابناک» جوابیه‌ای صادر کرد که در آن توهین‌ها و بی احترامی‌های فراوانی به نگارنده خبر درج شده بود؛ جوابیه ای که تحت هیچ شرایطی با مدارک مستندی که وجود داشت، همخوانی نداشت و در توضیحات این جوابیه به منظور تنویر افکار عمومی به آنها اشاره شد.

جدا از مسئله بالا و انتقادهایی که در رابطه با نادیده گرفتن دفن سم با شرایط چند هزار برابر میزان مجاز در محیط زیست این استان وجود داشت، اسماعیل مهاجر و مجتبی حسینی معاون محیط زیست طبیعی او اخیرا در رسانه‌ها متهم شده بودند که در پرونده مرگ پلنگ رهاسازی شده (هیرکان) پنهانکاری کرده‌ و گزارش‌های خلاف واقع به مسئولان مافوق خود ارائه کرده‌اند.

اتهام دیگر این مدیر کل آن بود که در برابر مسئله سر ریز شدن پساب آلوده به اسید و عناصر پرتوزا توسط کارخانه کارنسار خزر به تالاب اینچه بی تفاوت بود و در برابر این خطر بزرگ اقدام قابل ذکری انجام نداد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار