نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی:
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی گفت: شایسته نیست تنوع و تکثر بیمه‌ای در کشور حاکم باشد بنابراین دولت بستر یکسان‌سازی بیمه‌ها را فراهم کند.
کد خبر: ۴۶۴۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 23 July 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي:حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی صبح امروز در پانزدهمین اجلاس سراسری مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت ایران که با هدف بررسی چالش‌ها وفرصت‌های پیش رودر حوزه توسعه مدیریت و منابع این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: قانون اساسی ایران دولت را مکلف به بیمه و تامین اجتماعی شهروندان کرده است. براساس قانون اساسی همه شهروندان باید از بیمه برخوردار باشند.

امام جمعه ارومیه گفت: عدالت در بهره‌مندی از بیمه سلامت باید رعایت شود و این عدالت‌گستری باید مورد توجه دولتمردان باشد. بحث عدالت بیمه‌ای باید هم در بخش خدمات هم در پرداخت هزینه‌ها و حق بیمه‌ها مورد رعایت واقع شود.

وی افزود: موضوع پرداخت حقوق پزشکان نیز باید عادلانه باشد تا در این عرصه مشکلی مشاهده نشود. روشن است که توسعه عدالت مهم‌ترین وظیفه نظام است بنابراین باید در برقراری عدالت بیمه‌ای وحدت رویه وجود داشته باشد.

قریشی اظهار کرد: لازم است موضوع بیمه واحد که به توسعه عدالت اجتماعی می‌انجامد به جد در دستور کار دولت باشد چراکه قابل قبول نیست هر ارگان و نهادی بیمه خاص خود را داشته باشد واین موضوع در تضاد با عدالت اجتماعی است.

امام جمعه ارومیه گفت: موضوع بیمه سلامت و خود سلامت بسیار اهمیت دارد اما مهم‌تر از آن سلامت روح و روان و سلامت دینی شهروندان است. مسئولان باید به تامین سلامت روحی و روانی شهروندان نیز بیش از پیش توجه کنند.

منبع/تسنيم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار