نشست خيرين سلامت باحضورامام جمعه وتعدادي از خيرين درساختمان بهورزی مرکز بهداشت و درمان خوی برگزارشد
کد خبر: ۴۶۸۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲ 28 July 2017


به گزارش خبرنگار تابناک استان آذربایجان غربی ازخوی ،جلسه شورای خیرین سلامت با حضور امام جمعه و سایر اعضا در ساختمان بهورزی مرکز بهداشت و درمان خوی تشکیل شد در این جلسه حجت الاسلام شکوری ضمن قدردانی از فعالیت ها و عملکرد ستاد بر برنامه ریزی و تشکیل به موقع جلسات و ارتباط مستمر با خیرین در حوزه سلامت تأکید کردند.
وي درادامه بيان کرد: ما باید هیئتی تشکیل دهیم و این هیئت با افراد خیرین که در تهران ساکن هستند هماهنگی بعمل آورند و در تهران با حضور این خیرین جلسه ای تشکیل گردد و مشکلات شهرستان و بیمارستانهای در حال احداث بیان گردد.
امام جمعه خوي درهمين راستا ادامه دادوگفت: همچنین در مورد هزینه انشعابات ذکر شده با مسئولین ادارات مربوطه هماهنگی بعمل آید تا هرچه زودتر این مشکل برطرف گردد.
دراين جلسه دکتر منصور محمودزاده قائم مقام ریاست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان خوی از وضعیت موجود پروژه های بیمارستانهای در حال ساخت آیت ا... خویی و 160 تختخوابی خوی گزارشی ارائه نمودوهمچنين در رابطه با اهداییهای خیرین توضیحاتی داد.
لازم به ذکر است که دراين جلسه ،در رابطه با محل اعتبار و هزینه های انشعابات آب و برق و ... بیمارستانهای در حال احداث بحث و گفتگو گردید.
خبرنگار:ف.فرخ زاد ه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار