مسئول خانه مطبوعات آذربایجان غربی خبرداد:
مسئول خانه مطبوعات آذربایجان غربی از برپایی نمایشگاه استانی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در مجتمع فرهنگی هنری ارومیه خبر داد.
کد خبر: ۴۷۱۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹ 02 August 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي،
یوسف پیربوداقی  افزود: هشتمین نمایشگاه استانی مطبوعات و خبرگزاری‌های آذربایجان غربی با هدف معرفی توانمندی و پتانسیل‌های جامعه رسانه‌ای استان برای مردم و مسئولین دستگاه‌های اجرایی و مخاطبان رسانه در ارومیه برپا می‌شود.
 

مسئول خانه مطبوعات آذربایجان غربی گفت: این نمایشگاه فرصتی است که اصحاب رسانه سراسر استان با یکدیگر آشنا شده و به تبادل اطلاعات و نظرات بپردازند.

پیربوداقی ادامه  داد:در دو سال گذشته رسانه‌های آذربایجان غربی بیش از دوبرابر افزایش پیدا کرده است و به همین دلیل برپایی این نمایشگاه ضروری است.

وی اضافه کرد: ۶۰ رسانه استانی برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند و پیش بینی می‌شود تعداد غرفه‌ها به ۸۰ غرفه نیز افزایش یابد که ۵۰ درصد غرفه‌ها را رسانه‌های شهرستانی و ۵۰ درصد دیگر غرفه‌ها را رسانه‌های ارومیه به خود اختصاص می‌دهند.

مسئول خانه مطبوعات آذربایجان غربی ادامه داد: این نمایشگاه از ۱۶ تا ۱۹ مرداد ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ درمحل سالن نمایشگاهی مجتمع فرهنگی و هنری ارومیه برپا می‌شود.

وی افزود: تعداد ۱۰ غرفه به استانداری، بسیج رسانه، مخابرات، شهرداری، دانشگاه علوم پزشکی که برای برپایی این نمایشگاه همکاری می‌کنند اختصاص داده شده است تا برای در مورد عملکرد و وظایف خود به بازدیدکنندگان اطلاع رسانی انجام دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار