معاون استاندار آذربایجان غربی:
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: نگاه منصفانه و دوری از سیاه نمایی با وجود بیان نقاط ضعف و کاستی ها وظیفه خبرنگاران در انعکاس اخبار است.
کد خبر: ۴۷۵۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۳ 10 August 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی،علیرضا رادفر روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت روز خبرنگار که همزمان با نمایشگاه مطبوعات برگزار شد، افزود: این نگاه منصفانه می تواند زمینه پویایی جامعه را فراهم کند.
وی اضافه کرد: کاستی هایی که در جامعه وجود دارد باید با نقد منصفانه خبرنگاران به گوش مسئولان برسد .
وی اظهار کرد: علاوه بر همه مسئولیت های خبرنگاران، ایجاد امید در جامعه از کاربردهای مهم رسانه ها در جامعه امروز به شمار می رود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به حمایت های دولت تدبیر و امید از رسانه ها گفت: مهمترین نتیجه این حمایت، رشد و بالندگی اصحاب رسانه و جامعه است.
رادفر با قدردانی از برگزارکنندگان هشتمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه های آذربایجان غربی افزود: این نمایشگاه، با قدرت و حضور فعال خبرنگاران برگزار شده به طوری که از شهرستان های مختلف نیز مسئولان را برای حضور در این نمایشگاه تهییج کرده است.
به گزارش ایرنا، در این آیین از تعدادی از خبرنگاران پیشکسوت و جوان آذربایجان غربی قدردانی شد.
هشتمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان غربی از روز دوشنبه، 16 مرداد 1396 در ارومیه گشایش یافت و تا پنجشنبه ادامه می یابد؛ بر خلاف هفت دوره گذشته، خبرگزاری جمهوری اسلامی در این نمایشگاه با همه توان شرکت کرده و یکی از غرفه های پربازدید در این نمایشگاه به شمار می رود.
عکس های چهار سال گذشته ایرنا در حوزه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی و همچنین ابزار مورد استفاده تولید و انتشار خبر در سال های دهه 60 و پیش از آن از جمله مواردی است که موجب حضور قابل توجه بازدیدکنندگان در این نمایشگاه شده است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار