دوره آموزشی مهارتهای حرفه ای و اداری کار با رایانه (اتوماسیون اداری) در اداره کل شیلات مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۵۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰ 10 August 2017
به گزارش تابناک : هادی یعقوبی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع شیلات مازندران گفت: امروزه وجود يک سيستم يکپارچه اداري، شامل ترکيبي از وسايل و تجهيزات گوناگون براي تسهيل در امور مرتبط با فعاليتهاي اداري که حجم عظيم اطلاعات، مکاتبات، مراسلات را دربرگيرد به وضوح احساس می شود .
اطلاعات يکي از منابع باارزش و اصلي مديران يک سازمان است. همان طور که منابع انساني، مواداوليه و منابع مالي در روند توليد داراي نقش و ارزش خاصي هستند،لکن در عصر اطلاعات و ارتباطات، اطلاعات داراي ارزش ويژه اي هستند. 
یعقوبی درادامه ارتقای دانش بدنه کارشناسی و مدیران اداره کل شیلات مازندران را هدف این دوره برشمرد و افزود: مهمترين شرط کاربرد و استفاده از اتوماسيون در اکثر سازمانها، صرف نظر از موارد استفاده ديگر آن، مربوط به لزوم سرعت و دقت و صحت درکار آنها است. و به خاطر توسعه دامنه عمليات سازمان است که اين امر احتياج به گسترش مجاري ارتباطات با سرعت بيشتر است و اتوماسيون اداري موجب مي گردد که مجاري ارتباطي کوتاه و ارتباطات لازم به سهولت دراختيار مديران قرار گيرد که در نهایت امر پاسخگویی به ارباب رجوع را تسهیل نموده و سازمان را در تکریم ارباب رجوع و افزایش بهره وری و کارایی یاری می نماید.
دراین دوره که طی 2 روز در اداره کل شیلات برگزار گردید تعداد 70 نفرازروسای ادارات شیلات شهرستانها و کارشناسان ستادی حضورداشتند.




منبع : اقتصاد ایران 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار