مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی سلماس:
مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی سلماس گفت: پیشرفت فیزیکی ۴ واحد بزرگ تولیدی در شهرک صنعتی سلماس به بیش از ۹۵ درصد رسیده و در صورت رفع برخی موانع این واحدها تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند.
کد خبر: ۴۷۸۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹ 15 August 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:با اعلام برنامه‌های آتی شرکت شهرک صنعتی سلماس اظهار کرد: رسالت اولیه و اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی تأمینامکانات اولیه است چراکه سرمایه‌گذار برای ایجاد یک واحد تولیدی نباید دغدغه امکانات اولیه همچون برق، گاز، آب، جاده و یا دیگر امکانات زیرساختی را داشته باشد.

وی بیان کرد: هم‌اکنون شهرک صنعتی سلماس در شرایط مطلوبی قرار دارد و تمام این امکانات در آن وجود دارد اما به دلیل توسعه روزافزون شهرک صنعتی این شهر، امکانات هم باید گسترش یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی سلماس با اعلام خبر راه‌اندازی 4 واحد جدید تولیدی عنوان کرد: 4 واحد تولیدی درب و پنجره pvc، کنسانتره دامی، آب‌میوه و چسب صنعتی پیشرفت بالای 95 درصدی دارند که در صورت رفع برخی موانع امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 55 واحد تولیدی در شهرک صنعتی سلماس فعال هستند که از این مقدار، 43 واحد در قالب واحد صنعتی بزرگ،  هفت واحد در قالب کارگاهی و 5 واحد هم در قالب خدماتی مشغول فعالیت هستند.

خرسندی با ابراز تأسف از رکود حاکم بر بازار و تأثیر آن بر فعالیت واحدهای تولیدی و خدماتی خاطرنشان کرد: متأسفانه 15 واحد از واحدهای تولیدی شهرستان سلماس  راکد بوده و به تعطیلی کشیده شده‌اند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار