مراسم بزرگداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در یادمان شهید ناصر کاظمی روستای چیانه شهرستان پیرانشهر با حضور مسئولان و آزادگان این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۹۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴ 17 August 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:عبدالله سلیمانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پیرانشهر در این آیین که روز پنجشنبه برگزار شد، گفت: آزادگان یادگارانی هستند که درس آزادگی را به جامعه دادند و در هشت سال دفاع مقدس و سال های اسارت حماسه ای بزرگ آفریدند.
حجت الاسلام عبدالله نجفیان رئیس سازمان تبلیغات اسلامی پیرانشهر نیز در این آیین اظهار کرد: آزادگان در هشت سال دفاع مقدس ضمن آفرینش حماسه ای بزرگ، در زمان اسارت نیز اقتدار و صلابت ایرانی را به نمایش گذاشتند.
وی افزود: اولین عکس العمل آزادگان بعد از رسیدن به وطن بوسه زدن بر خاک و سرزمین وطن بود، سرزمینی که با خون بهترین فرزندان تطهیر شده است.
وی اضافه کرد: توان، طاقت، صبر و بردباری و تحمل مشقت آن ها در سال های که زیر شکنجه صدام ملعون بودند، درسی بود برای تمامی نسل ها و نشان داد که ملت ایران می تواند از پس هر کاری برآید.
شهرستان پیرانشهر از شهرهای مرزی در جنوب استان است که در 8 سال دفاع مقدس بارها مورد تهاجم رژیم بعث قرار گرفت و در راه دفاع از میهن اسلامی شهیدان، جانبازان و آزادگان زیادی را تقدیم کشور کرد.
منبع:ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار