رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی:
رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: بیشترین بارش های دو روز اخیر مربوط به شهرستان چالدران به مییزان ۱۴ میلی متر می باشد
کد خبر: ۴۸۰۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸ 17 August 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:؛مهدی صابری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز اظهار داشت: بارندگی در اغلب شهرهای شمالی و مرکزی ثبت و گزارش شده که در این گزارش چالدران ۱۴ میلیمتر، ماکو و چایپاره ۵ میلیمتر سلماس، ایستگاه دانشگاه نازلو ۲ میلیمتر و خود ارومیه ۰٫۶ میلیمتر از بارش ها را به خود اختصاص داده اند.

وی افزود : با توجه به نقشه های پیش بینی هوا شناسی نواحی شمالی استان همچنان درگیر افزایش ابرهای رگباری پراکنده هستند که هشدارهای را به دنبال ندارند.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی تصریح کرد: دمای ارومیه نیز در ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۶ تا ۳۲ درجه سانتیگراد در نوسان بود.

صابری بیان کرد: شهرستان شاهین دژبا دمای ۲۶ درجه بالای صفر گرمترین و چالدران با دمای ۱۶ درجه بالای صفر خنک ترین خنک ترین شهرهای استان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

وی افزود: در استان شاهد افت دمای ۲ الی ۳ می لی متری هستیم که تا آخر هفته این دما به حالت عادی خود باز می گردد و هوا گرمتر می شود.

منبع:دانا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار