رئیس هیئت کشتی آذربایجان غربی گفت: مسابقات سه جانبه ارومیه، باکو و خوی با حضور ۴۰ کشتی‌گیر برگزار شد که تیم خوی توانست مقام قهرمانی را از آن خود کند.
کد خبر: ۴۸۰۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۸ 18 August 2017

به گزارش تابناک آذربایجان غربی:فخر علی نیکبخت  با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی سه جانبه به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره 12 هزار شهید استان آذربایجان غربی اظهار داشت: این مسابقات در شهرستان خوی پایان یافت و بیش از 40 کشتی گیر در مسابقات حضور داشتند.

وی افزود: تیم‌های باکو، ارومیه و خوی در این مسابقات سه جانبه حضور داشتند و مسابقات در سه رده سنی جوانان، نوجوانان و بزرگ سالان برگزار شد و کشتی گیران در طول یک روز در سالن 2 هزاری نفری شهید چمران شهرستان خوی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

رئیس هیئت کشتی آذربایجان غربی با اشاره به نتایج تیمی مسابقات سه جانبه گرامیداشت یاد و خاطره 12 هزار شهید استان آذربایجان غربی تصریح کرد: تیم شهرستان خوی در این مسابقات توانست مقام نخست را از آن خود کند و تیم‌های باکو و ارومیه به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

وی با اشاره به وضعیت کشتی گیران شهرستان خوی خاطرنشان کرد: بیش از 300 نفر کشتی گیر در رده‌های سنی، خردسالان، نونهالان، جوانان، نوجوانان و بزرگ سالان در این شهرستان سازماندهی شده‌اند و رقم مناسبی برای شهرستان است و انتظار می‌رود روز به روز بر این تعداد افزوده شود.

نیکبخت با اشاره به ظرفیت استان در این ورزش بیان کرد: مدیریت ورزش استان در چندین سال اخیر حمایت خوبی از کشتی داشته و عقد تفاهم‌نامه های فرهنگی، ورزشی با کشورهای همسایه و اعزام به مسابقات بین‌المللی فرصت بسیار مناسبی برای رشد و توسعه ورزش است.

وی تاکید کرد: تقسیم کار در بین نیروهای انسانی موجود، ایجاد تعامل با هیئت‌های شهرستانی و استفاده بهینه از تمامی داشته‌های کشتی استان از برنامه‌هایی است که همواره مورد توجه قرار گرفته است و مشکل اساسی کشتی استان عدم وجود نیروی انسانی متخصص و مجرب در امر داوری و مربیگری است که امیدواریم با حمایت فدراسیون و همت و تلاش هیئت در راستای حل آن گام برداریم.پ

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار