سرویس آذربایجان غربی- فرماندار اشنویه از افتتاح ۲۰ طرح و پروژه عمرانی، خدماتی، تولیدی، صنعتی، کشاورزی و آموزشی در هفته دولت در شهرستان اشنویه خبر داد.
کد خبر: ۴۸۱۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ 20 August 2017
به گزارش تابناك اذربايجان غربي:اسعد خضری در جمع خبرنگاران گفت: این طرحها شامل 16کیلومتر بهسازی و آسفالت جاده اشنویه به ارومیه٬ گازرسانی به روستاهای گندویلا خانلر جبرییل آباد و سوجه طرح هادی و آسفالت معابر سنگان٬ جدولگذاری 10 روستا آبیاری تحت فشار و قطره‌ای در روستاهای سوجه دوربه گندویلا٬ سیل بند بیژن آباد جعبه سازی پلاستیکی در شهرک صنعتی٬ سردخانه 500 تنی سنگان آسفالت چند خیابان در اشنویه و نالوس٬ تندیس قهرمان حسن جانفشان٬مدارس روستاهای الکاباد و سنگر وچند طرح دیگر را شامل میشود که در مجموع با اعتبار هشت  میلیارد و چهارصد میلیون  تومان به بهره‌برداری می‌رسند .
وی گفت: همچنین در هفته دولت در شهرستان اشنویه احداث ساختمان معلولین و چند خیابان شهری بااعتبار یک و نیم میلیارد تومان  کلنگ زنی خواهند شد.
وی برگزاری مراسم یادواره شهدای دولت و تجلیل از کارکنان نمونه ادارات، نشست با نخبگان و فعالین اجتماعی، دیدار و سرکشی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و فاتحه خوانی مزار شهدا و اطلاع رسانی عملکرد ادارات در نمازهای جمعه را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد./ كردپرس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار