مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی:
مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: هم‌اکنون بیش از 834 هزار مشترک در آذربایجان‌غربی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.
کد خبر: ۴۸۲۰۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۷ 22 August 2017
به گزارش تابناک اذربایجان غربی،

علیرضا شیخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تا به امروز بیش از 12 هزار مشترک جدید از گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند اظهار داشت: با اشتراک‌پذیری از این 12 هزار مشترک جدید که از ابتدای امسال از گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند، شمار مشترکین گاز استان به 834 هزار و 310 مشترک رسید.

وی در ادامه به انشعابات نصب شده در بازه زمانی مذکور اشاره کرد و گفت: در پنج ماه اخیر 10 هزار و 204 انشعاب جدید نصب شده و در مجموع انشعابات نصب شده در استان به 381 هزار و 441 انشعاب رسیده است.

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی تصریح کرد: هم اکنون گازرسانی به روستاها و شهرهای بی‌بهره از گاز طبیعی استان در حال اجرا بوده و تلاش است که براساس برنامه‌های دولت، نعمت گاز طبیعی به همه روستاهای بالای 20 خانوار استان برسد.

وی گفت: از سوی دیگر هم اکنون عملیات اجرایی گازرسانی به 490 روستا و 6 شهر استان در حال اجر بوده و عملیات اجرایی گازرسانی به چندین روستای آذربایجان‌غربی نیز بزودی آغاز می‌شود.

شیخی اظهار داشت: هم اکنون 36 شهر استان به شبکه گازرسانی کشور متصل هستند و ضریب نفوذ گاز طبیعی در بین خانوار شهری آذربایجان‌غربی 99 درصد است.

منبع/فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار