کد خبر: ۴۸۶۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۶ 31 August 2017
یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه درگیری‌های جناحی نباید موجب ناراحتی و ناامیدی مردم شود، تصریح کرد: مشکلات اقتصادی با تدبیر رفع شود.

به گزارش مهر، آیت الله العظمی لطف الله صافی گلپایگانی در دیدار رئیس‌ دفتر رئیس جمهور که عصر چهارشنبه در دفتر این استاد برجسته حوزه برگزار شد، با تبریک اعیاد قربان و غدیر، گفت: سامان دادن و رفع مشکلات اقتصادی بسیار مهم است. درگیری‌های جناحی نباید موجب ناراحتی و ناامیدی مردم شود.

وی با تأکید بر اینکه عمل ما باید موجب آبروی اسلام شود، اظهار داشت: نباید بگذاریم مردم مأیوس شوند. باید نگاه جهان به ایران نگاهی مثبت باشد و دنیا ببیند که مردم ایران خوشبخت زندگی می‌کنند و به چه پیشرفت‌هایی رسیده‌اند.

این مفسر قرآن کریم، برگزاری باشکوه همراه با حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری را بسیار مهم و مایه غرور و امیدواری مردم توصیف و تصریح کرد: از گزارشی که شما ارائه کردید بسیار خوشحال و امیدوار شدم.

وی با تبریک هفته دولت به دولتمردان و ابلاغ سلام به رئیس جمهور، اظهار داشت: ما هیچ دغدغه و توقعی جز سعادت و خوشبختی مردم نداریم و برای موفقیت دولت و بخصوص شخص آقای دکتر روحانی در این مسیر همواره دعا می‌کنیم.

آیت الله صافی گلپایگانی از دولت بابت اعزام عزتمندانه حجاج به سرزمین وحی و تلاش‌های گسترده دولت برای حل و فصل تنش‌های منطقه‌ای و بین المللی تقدیر و تشکر کرد.

تأکید روحانی بر ارتباط مستمر اعضای دولت با مراجع تقلید

رئیس دفتر رئیس جمهور نیز در این دیدار با تبریک عید قربان و عید سعید غدیر، سلام دکتر روحانی را خدمت این مرجع معظم تقلید شیعه ابلاغ کرد و گفت: دکتر روحانی بر ارتباط مستمر اعضای دولت با مراجع عظام تقلید و حوزه های علمیه و استفاده از نظرات ایشان تأکید زیادی دارند و امیدواریم دعای خیر علما و مراجع همواره پشت سر دولت و مردم باشد.

محمود واعظی افزود: دولت تلاش برای ارتقای معیشت مردم و رفع مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال را در مرکز توجه و تلاش‌های خود قرار داده است. در کنار این مهم اما دولت تلاش زیادی برای تقویت ارزش‌ها و اعتقادات مردم و استحکام باورهای دینی مردم داشته و خواهد داشت.

وی اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد با تعامل با قوای دیگر و نهادها و ارگانهای انقلابی، گروه‌ها و احزاب ضمن تقویت آرامش و وحدت و صمیمیت، امنیت را به عنوان بستر همه فعالیت‌های سازنده در کشور ارتقا دهیم تا به پیشرفت و توسعه برسیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار