ایران - سوریه 19:30 / استادیوم آزادی
حالا ایران تیم مرموزی است که برای صعودبه جام جهانی ار 17 ترکیب و 5 تاکتیک متفاوت استفاده کرده .
کد خبر: ۴۸۹۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲ 05 September 2017
تیم ملی ایران ساعت 19:30 روز سه شنبه در شرایطی برابر تیم ملی سوریه قرار می گیرد که کی روش در حال ثبت رکوردی عجیب در تاریخ تیم ملی است. 

به گزارش عصرایران ، سرمربی تیم ملی تاساعتی دیگر فهرست بازیکنان تیم ملی برای بازی مقابل سوریه رااعلام خواهد کرد و قطعا این فهرست با فهرست قبلی اعلام شده تفاوت هایی خواهد داشت و این همان فهرست های جادویی کی روش را شامل می شود. 

تیم ملی ایران در جریان مسابقات مقدماتی جام جهانی تا به حال در 17 مسابقه در جریان مسابقات مقدماتی جام جهانی به میدان رفته است. 

8 مسابقه مرحله دوم مقدماتی جام جهانی در آسیا و  9 مسابقه در جریان مرحله سوم و نهایی مقدماتی جام جهانی در آسیا . ایران در جریان این مسابقات به غیر از یک استثنا همیشه از ترکیبی متفاوت از بازی های قبلی به زمین رفته است.

رونمایی از هجدهمین ترکیب جادویی CQ
شماتیک تیم ملی ایران در اولین بازی مرحله دوم مقدمانی جام جهانی مقابل ترکمنستان 
که از این ترکیب 6 بازیکن در فهرست 23 نفره تیم ملی نیستند


یعنی در 16 مسابقه تیم ملی هیچ ترکیبی را پیدا نمی کنیدکه حداقل یک تفاوت با ترکیب دیگری نداشته باشد. سرمربی تیم ملی با شیوه ای زیرکانه تیمی در همه بازی های تیمی متفاوت به زمین فرستاده و البته این رویه را در بازی های دوستانه هم حفظ کرده است. 

تنها و تنها در جریان بازی ایران وهند و بازی عمان و ایران در مرحله دوم مقدماتی ترکیب ایران ثابت بوده است . اما از آن روز تا امروز کی روش هیچ ترکیب ثابتی را به زمین نفرستاده است. 

کی روش در بازی مقابل سوریه اگر بخواهد هم نمی تواند از ترکیبی شبیه به آنچه پیش از این استفاده کرده استفاده کند. سرمربی تیم ملی ایران از بازی هفتم تیم ملی در مرحله دوم در همه بازی ها سعید عزت اللهی را به زمین فرستاده و در شش بازی قبلی اش از آندو بازی گرفته است. با توجه به عدم حضور تیموریان و اخراج عزت اللهی رسما کی روش نمی تواند ترکیبی را به زمین بفرستد  که شباهتی به قبلی ها داشته باشد و این طور می شود که ایران در 18 بازی از 17 ترکیب متفاوت استفاده کرده است. 

نکته مهم اینجاست که رکورد اصلی کی روش هیجان انگیز تر از این است. او در هر بازی نسبت به بازی بعد حداقل 2 و حداکثر 7 تغییر را در ترکیب تیمش داده است. 

این تغییرات هم به سیال بودن ترکیب هم به انگیزش بازیکنان و هم به گیج شدن تیم حریف کمک کرده است. یعنی اگر هر مربی ای در آسیا تلاش می کرده تیم ایران را ازبازی قبلی بشناسد در بازی بعد با 2 تا 7 تغییر در ترکیب اصلی مواجه می شده است. 

حالا و در بازی مقابل سوریه کی روش حتما این رویه را تکرار کرد و دست مربیانی که بخواهند ترکیب تیم ملی را در جام جهانی آنالیز کنند در پوست گردو خواهد گذاشت. این مربی پرتغالی در شرایطی این حجم ازتغییرات را داشته که رکوردهای صعود را هم جا به جا کرده است. 

یعنی تیم متغیر کی روش در مجموع بهترین نتیجه تاریخ فوتبال ایران برای صعود به جام جهانی را گرفته و رکورد گل نخوردن در تاریخ جهان در مسابقات مقدماتی را جابه جا کرده است 

پس ازبازی سوریه کی روش یک تیم مرموز خواهد داشت که همه جهان در موردش می نویسند. هرچند این روزها رسانه های زیادی سراغ تیم ملی و کی روش را گرفته اند اما بازی به بازی شهرت ملی پوشان ایران و رکوردشان بیشتر خواهد شد. تیم مرموزی که برای صعود ار 17 ترکیب و 5 تاکتیک متفاوت استفاده کرده است .

رونمایی از هجدهمین ترکیب جادویی CQ
این شماتیک نهمین بازی تیم ملی در مرحله سوم مقدماتی مقابل کره جنوبی است که 4 تغییر نسبت به بازی گذشته داشته 



هرچند تا قرعه کشی جام جهانی از آنالیز تیم ملی ایران خبری نخواهد بود اما پس از ان هم چیزی دستگیر سرمربی رقبای ایران نخواهد شد. کارلوس کی روش با ترکیبی جادویی رکوردها را شکسته است. 

عصرایران پس از پایان مسابقات  همه ترکیب های ایران در بازی های مقدماتی را برای شمابه نمایش خواهد گذاشت بسته اطلاعاتی ای که همه مربیان هم گروه تیم ملی در جیبشان دارند اما بعید است بتوانند از آن استفاده کنند. 

کی روش در این مسابقات از 17 ترکیب  و 5 تاکتیک متفاوت استفاده کرده است. این تفاوت ها این چرخش ها حالا تیم او را غیر قابل آنالیز و دست نیافتنی می کند. تیم ملی ایران نسخه کی روش تیمی است که برای نمایش اصلی اش همه باید تا جام جهانی منتظر بنشینند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار