رئیس اداره مسابقات سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم باعث ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی و سبک زندگی قرآنی در سطح جامعه می شود.
کد خبر: ۴۹۰۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶ 06 September 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي،حسن مهری با اشاره به روند برگزاری این دوره از مسابقات که در محل حسینیه ثارالله ارومیه در حال برگزاری است، اظهار داشت:با توجه به اهمیت مسابقات قرانی هماهنگی لازم با تمام کمیته ها چه در بخش بانوان و چه در حوزه برادران از مدت ها پیش آغاز شده و در حال حاضر نیز با روند رضایت بخشی در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه مسابقات هرساله به همت سازمان اوقاف در چهار مرحله برگزار می شود، گفت: نخبگان قرآنی سراسر کشور هر ساله در مراحل شهرستانی، استان، کشوری و بین المللی به رقابت می پردازند که مرحله کشوری این دوره از مسابقات نیز امسال در استان آذربایجان غربی در حال برگزاری است.

مهری برگزاری چنین مسابقاتی را باعث ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی و سبک زندگی قرآنی عنوان کرد و اظهار داشت: نشر معارف قرانی در بین احاد مردم می تواند حرکتی بی نظیر در راستای احیای فرهنگ اسلامی در جامعه باشد.

وی به برگزاری نمایشگاه های قرآنی در حاشیه برگزاری مسابقات نیز اشاره کرد و گفت: البته همزمان با این رویداد بزرگ قرآنی ۱۵محفل انس با قران کریم نیز با حضور قاریان ملی و بین المللی در شهرهای مختلف آذربایجان غربی در حال برگزاری است.

رئیس اداره مسابقات سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: با حداکثر توان و امکانات در تلاش هستیم تا چهلمین دوره مسابقات سراسری قران کریم که در شهرستان ارومیه در حال برگزاری است به بهترین نحو و با کیفیت مطلوبتری برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار