با حضور معاون پرستاری وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی کنگره بین المللی پرستاری و حرفه ای شدن در ایران و جهان به مدت سه روز کار خود را در ارومیه آغاز کرد.
کد خبر: ۴۹۰۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵ 06 September 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی،حسین حبیب زاده دبیر علمی کنگره بین المللی پرستاری و حرفه ای شدن در ایران و جهان و رئیس دانشکده پرستاری و مامائی ارومیه  با بیان اینکه علاقه‌مندان از اردیبهشت ۱۳۹۶ تا ۲۵ مرداد امسال فرصت داشتند تا مقاله‌های خود را به دبیرخانه این کنگره ارسال کنند، گفت: ۴۲۰ مقاله علمی به کنگره بین المللی پرستاری و حرفه‌ای شدن در ایران و جهان ارسال شده و مورد داوری قرار گرفته است.

 رئیس دانشکده پرستاری و مامائی ارومیه ادامه داد:در بخش اساتید ۳۶ سخنران و ۲۰۲ پوستر و در بخش دانشجویی ۱۱ سخنران و ۴۰ پوستر مورد قبول واقع شده است.

وی افزود: اینکنگره با حضور ۳۰۰ مهمان داخلی و بین المللی است که دو نفر از آنان از کشورهای کانادا و عمان برای شرکت در کنگره به ارومیه سفر کرده اند.

رئیس دانشگاه پرستاری و مامائی ارومیه ادامه داد: توسعه پرستاری در گذشته، حال و آینده، آموزش، پژوهش، مدیریت بالینی، نقش پرستاری حرفه ای در ارائه خدمات در سطح جامعه، اجتماعی شدن و جهانی شدن حرفه پرستاری، چشم انداز توسعه پرستاری و آینده پژوهشی، چالش های حرفه ای شدن پرستاری، هویت و حرفه پرستاری، صلاحیت و شایستگی حرفه ای، توسعه اخلاقی در حرفه پرستاری محورهای این کنگره هستند.

حبیب زاده  گفت: این کنگره توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی و با همکاری سازمان نظام پرستاری، انجمن علمی پرستاری، فرهنگستان علوم پزشکی ایران، موزه علوم پزشکی ایران، دانشکده های پرستاری و مامایی منتخب کشور و سازمان های همکار خارج از کشور (EMRO_ ICN_ WHO) برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار