با حضور مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری ؛
مديركل زنان وخانواده استانداري گفت:همه در قبال شهدا مسئولیم و باید برای برگزاری این کنگره ملی که نمودی از ارزشهای انقلابی است تلاش کنیم .
کد خبر: ۴۹۱۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ 10 September 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي،خانم تاجفر در جلسه هماهنگی برنامه‌های اجلاسیه زنان کنگره 12هزار شهید استان که امروز در استانداری با هدف سیاست گذاری و تقویت برنامه‌های اجلاسیه برگزار شد ، گفت : این کنگره نیمه اول آبان ماه در ارومیه برگزار می شود  که اجلاسیه زنان یکی از 5 اجلاسیه جانبی برنامه ریزی شده برای این کنگره است.

مدیرکل زنان و خانواده استانداری با تاکید بر به کار بستن همت همه جانبه برای برگزاری هر چه بهتر این کنگره اظهار داشت: همه در قبال شهدا مسئولیم و باید برای برگزاری این کنگره ملی که نمودی از ارزشهای انقلابی است تلاش کنیم .

وی یکی از اهداف برگزاری کنگره 12 هزار شهید و اجلاسیه های جانبی آن را تولید و توزیع آثار فرهنگی مربوط به شهدا عنوان کرد و افزود: در این راستا هنرمندان و رسانه ها نقش خطیری را برای گفتمان سازی و آگاهسازی اقشار مختلف جامعه بر عهده دارند.

در ادامه این جلسه در خصوص برنامه های اجلاسیه زنان کنگره 12 هزار شهید بحث و برای هر چه بهتر برگزاری این برنامه ها تبادل نظر شد.

برگزاری مراسم تجلیل از خانواده های زنان شهیده استان در چهار شهرستان سلماس ، ارومیه ، مهاباد و سردشت ، برگزاری نمایشگاههای مختلف ، تالیف و چاپ کتاب همسران شهدا ، آلبوم شهدای زنان استان ، برگزاری جشنواره های ورزشی از جمله برنامه های اجلاسیه زنان کنگره 12 هزار شهید استان است.

گفتنی است در آذربایجان غربی تا کنون 699 زن شهیده شناسایی شده است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار