مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: باید محتوی بازی های رایانه ای کنترل شود.
کد خبر: ۴۹۲۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶ 12 September 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت اسلام محمدباقر کریمی در افتتاحیه نمایشگاه بازی های رایانه ای که در مجتمع فرهنگی هنری شمس ارومیه برگزار شد در خصوص اهمیت بازی های رایانه ای بیان کرد: اوقاتی که جوانان و نوجوانان امروزه به بازی های رایانه ای سپری می کنند بسیار زیاد است که باید زمان و محتوی این بازی ها کنترل شود.

وی تصریح کرد: اولین نمایشگاه بازی های رایانه ای در آذربایجان غربی به منظور آشنایی جوانان با بازی های رایانه ای  از 20 شهریور آغاز و تا 24 شهریور ماه در ارومیه تداوم دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: 15 هزار بازی رایگان در این نمایشگاه برای جوانان عرضه می شود و تا 50 درصد تخفیف برای خرید کنسول های بازی در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

حجت اسلام کریمی افزود: با توجه به این که محتوی این بازی می توانند مخرب باشند تاثیرات سویی بر شخصیت نوجوانان داشته باشند باید توسط نهاد های مربوطه کنترل شوند.

وی در خصوص بنیاد ملی بازی های رایانه ای تاکید کرد: این بنیاد بنا به توجه ویژه مقام معظم رهبری به بخش فضای مجازی تنها بنیادی است که توسط دستور ایشان تاسیس شده است.

حجت اسلام کریمی در خصوص اقدامات بنیاد بازی های رایانه ای تصریح کرد: 220 بازی توسط این مرکز تولید شده و همچنین بالغ بر 3 هزار بازی خارجی توسط این مرکز کنترل شده و در اختیار نوجوانان کشور قرار می گیرد.

منبع :ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار