کد خبر: ۴۹۳۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۱ 13 September 2017


معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه رسیدگی به خانواده‌های آسیب دیده حوادث پس از انتخابات 88 مصوبه شورای شهر تهران بوده است گفت که ضمن تکذیب موارد اتهامی مطرح شده از سوی برخی رسانه‌ها، پیگرد قانونی را حق خود می‌داند.

به گزارش ایسنا، معصومه ابتکار در کانال تلگرامی خود در این باره نوشت: « در پاسخ به اتهامات سابقه‌دار برخی رسانه‌های سابقه دار لازم است بر نکات زیر یک بار دیگر تاکید کنم:

پس از حوادث ناگوار سال ۸۸، شورای اسلامی شهر تهران با رای اکثریت مصوبه‌ای را به تصویب رساند که بر اساس آن شورای شهر و شهرداری تهران مکلف شدند به خانواده‌های آسیب دیده از این حوادث رسیدگی کنند تا از گسترش و تشدید مسائل جلوگیری شود.

تعدادی از اعضای شورای شهر به این منظور ضمن دیدار و ارزیابی وضعیت آسیب دیدگان، دو گزارش برای مقام معظم رهبری تهیه کردند و اقداماتی نیز به شهرداری تهران در ابعاد درمانی، مددکاری و بازتوانی محول شد که طی سال های ۸۹ و ۹۰ مورد پیگیری و رسیدگی قرار گرفت.

از آنجا که این اقدامات کاملا در چارچوب قانونی مصوبات شورا بوده و در قالب وظایف نمایندگی مردم دنبال می‌شد، ضمن تکذیب موارد اتهامی، پیگرد قانونی را حق خود می‌دانم».
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار