شهردار ارومیه با اشاره به اینکه سال قبل ۲۸۶۰۰۰ تن انگور در ۴۵ نوع از باغات استان به دست آمده گفت ارومیه در بین استان‌های کشور رتبه‌ی اول در صادرات انگور و مشتقات آن را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۴۹۴۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۹ 15 September 2017

به گزارش تابناک آذربایجان غربی؛ حضرت‌پور شهردار ارومیه در بازدید از جشنواره انگور گفت: این جشنواره فرصتی مناسب برای اقتصاد استان به شمار می‌آید که با سرمایه گذاری‌های بیشتر در راستای بهبود کیفیت این جشنواره در سال‌های بعد تلاش می‌کنیم که همه ساله گردشگران زیادی را جذب کنیم.

وی با اشاره به اینکه سال قبل ۲۸۶۰۰۰ تن انگور در ۴۵ نوع از باغات استان به دست آمده افزود: ارومیه در بین استان‌های کشور رتبه‌ی اول در صادرات انگور و مشتقات آن را به خود اختصاص داده است.


حضرت پور در ادامه افزود: در سال‌های قبل خلا فضا‌های تفریحی و گردشگری در استان بسیار محسوس بود که این امر انواع مشکلات اجتماعی را در پی داشت، اما امروزه با افتتاح چنین جشنواره‌هایی و وجود فضا‌هایی همچون دهکده ساحلی چی چست و ایجاد زیر ساخت‌های مناسب، فرصتی برای جوانان بدست آمده تا اوقات فراغت خود را در محیط‌های مناسب و به دور از محیط‌های نا امن سپری کنند.


وی در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در سطح استان افزود: ما در این راه نیازمند همکاری صمیمانه مردم هستیم تا روند توسعه شهر ارومیه تسریع شود و روز به روز برای رسیدن به شهری آباد و سبز تلاشی مضاعف داشته باشیم.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار