حوزه هنری آذربایجان غربی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری از 31 شهریور تا ششم مهرماه سال جاری به استقبال هفته دفاع مقدس در ارومیه می رود.
کد خبر: ۴۹۶۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲ 19 September 2017
به گزارش تابناک آذربابجان غربی:حوزه هنری آذربایجان غربی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری از 31 شهریور تا ششم مهرماه سال جاری به استقبال هفته دفاع مقدس در ارومیه می رود.

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی در این رابطه اظهار داشت  :برگزاری نمایشگاه پوستر «گنج جنگ»، عصر خاطره دفاع مقدس با حضور رزمندگان بومی و عصر شعر دفاع مقدس با حضور شاعران و نویسندگان، از برنامه های حوزه هنری آذربایجان غربی هستند که در طول هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان ارومیه اجرا می شوند. 

احد هوشمند قره باغ افزود: اجرای نمایش خیابانی «نامه های بی نشان»، نمایش صحنه ای «سبز، سفید، سرخ» در ارومیه  و همکاری با فرهنگسرا های شهرداری ارومیه در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری از دیگر برنامه هایی هستند که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس توسط حوزه هنری آذربایجان غربی برگزار می شوند.

هوشمند قره باغ در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره بر مجاهدتها و ایثارگریهای رزمندگان ایرانی در طول هشت سال دفاع مقدس و صیانت از سرزمین ایران و ارزشهای دینی و انقلابی بر حفظ و یادآوری این تلاشها برای نسل امروز جامعه ایران و قدردانی از خانواده های معظم شهدا تاکید کرد.

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی ادامه داد: امروز ما هرچه در این مملکت داریم حاصل دسترنج و تلاشهای آن شهدا و کوششهای بی دریغ آن گلگون کفنان است که در راه حفظ و صیانت از ایران اسلامی از جان خود گذشتند و صمیمانه نثار انقلاب کردند.

در ٣١ شهریور ١٣٥٩ رژیم بعثی عراق با تصمیم و طرح قبلی و با هدف برانداختن نظام نوپای جمهوری اسلامی جنگی تمام عیار را علیه ایران اسلامی آغاز کرد. صدام حسین رییس جمهور عراق با ظاهر شدن در برابر دوربین‌های تلویزیون عراق با پاره کردن قرارداد ١٩٧٥ الجزایر، آغاز تجاوز رژیم بعثی به خاک ایران را اعلام کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار