استاندار آذربایجان غربی:
استاندار آذربایجان غربی گفت: صهیونیست‌ها برای تأمین امنیت اسرائیل در منطقه در صدد تیشه زدن به ریشه اکراد هستند.
کد خبر: ۵۰۳۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷ 05 October 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي، قربانعلی سعادت صبح امروز در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی که در محل سالن شهید عطایی استانداری برگزار شد، با اشاره به جشنواره تجلیل از دستگاه‌های اجرایی و مدیران برتر استان در ذیل شورای اداری اظهار داشت: شایسته نیست که بنری برای تقدیر و تشکر از مدیران در سطح شهر نصب نشود.

وی گفت: استان آذربایجان غربی در شمال غرب کشور ویژگی‌های خاص خود را دارد و هرروز شرایط جدیدی برایمان پیش می‌آید بنابراین مدیران باید این هوشیاری را داشته باشند تا شرایط را درک کنند و بر اساس سیاست‌های روز گام بردارند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به همه‌پرسی اقلیم کردستان تصریح کرد: ناخودآگاه اقداماتی پیش آمد که چشم‌ها را به تجزیه‌طلبی در مرزهای خارج از کشور معطوف کرد و امروز نیز عده‌ای هستند که مردم را به سمت این موضوعات سوق می‌دهند تا چنین جریان‌هایی را دنبال کنند.

وی با اشاره به این نکته که دشمنان باید بدانند که ایران اسلامی یکپارچه است خاطرنشان کرد: تمامی اقدامات خود را باتقوا پیش می‌بریم و به هراندازه این تقوا در وجود ما افزایش یابد به همان اندازه اعتلا خواهیم یافت و در این راستا بایدبیش‌ازپیش وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کرده و به جهانیان نشان دهیم.

سعادت بابیان اینکه کردهای داخل کشور جزو صاحبان ایران اسلامی هستند و بیگانگان باید بدانند نمی‌توانند با چندین سخن و بیانیه مردم کشورمان را از راه به در کنند تصریح کرد: امنیت امروز ما امنیت پایدار و مردمی است که توسط همین اکراد در مناطق کردنشین کشورمان ایجاد شده تا از انقلاب اسلامی ایران مراقبت کنند.

وی یادآور شد: امروز دشمنان به دنبال موقعیت‌آفرینی برای خود هستند و این موضوع را در قالب منافع دیگر کشورها و به‌صورت ظاهری بیان می‌کنند تا امنیت صهیونیست‌ها را در منطقه تأمین کنند تا سایر کشورها را درگیر یکدیگر کرده و در پشت پرده کارهای خود را پیش ببرند.

انتهای پیام/

منبع/تسنيم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار