کد خبر: ۵۰۴۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳ 06 October 2017


تابناک آذربایجان غربی، حمید منصورفر:

در ایام محرم یک تصویر خبرساز شد و آنهم تصویر کنار هم نشستن رئیس مجلس و رئیس صدا و سیما در مراسم محرم با  سید محمد خاتمی بود.

برداشتهای مختلفی از این تصویر شد و مطالب گوناگونی زده شد که بدترین این مطالب حرف و سخنی بود که برخی مخالفین خاتمی از طرف لاریجانی و علی عسگری زدند و آن اینکه  سید حسن خمینی موقع ورود این دو نفر به محل مراسم، با حیله و مکر آنها را به سمتی هدایت کرد که سید محمد خاتمی نشسته بود و این دو در محذوریت اخلاقی کنار این سید نشسته اند. (هرچند این دو بزرگوار این سخن را تایید نکردند).

آیا بدتر از این می توان ، در مورد این تصویر سخن گفت؟

برخی هم البته از این طرف شروع کردند به توهین به رئیس مجلس و رئیس صدا وسیما که تا دیروز فتنه فتنه می کردید و اکنون در کنار یکی از راس های فتنه نشسته اند و از این حرفها!

نمی دانم ماجرای این فتنه کی تمام خواهد شد؟ افرادی کاسب فتنه شده اند و افرادی کاسب حصر به اصطلاح سران فتنه!

در این میان آنچه که مظلوم واقع شده «وحدت ملی و انسجام درونی نظام» هست.

بنده در این میان آنچه که مشاهده می کنم این است: سید محمد خاتمی بزرگوار در هر حرکتی به دنبال ایجاد وحدت و باهم بودن در درون نظام و مسئولین و مردم هست و متاسفانه تندروهای هر دو طرف چه اصولگرا و چه اصلاح طلب(البته بنده هر دو گروه تندروی هر دوجناح را چه آگاه باشند و چه نادان، عامل اصلی امپریالیسم و صهیونیسم و بریتانیا می دانم ) فقط به دنبال ایجاد تفرقه و انشقاق و اختلاف بین مسئولین و مردم می باشند.

در آخر دود این همه اختلاف افکنی هم به چشم مردم خواهد رفت!، چنان که اکنون هم با ندانم کاری ها و مدیریت های ناصحیح و منفعت طلبی های شخصی و تفرقه افکنی های برخی مدیران میانی که نه بر اساس شایسته سالاری بلکه بر اساس نزدیک بودن به جناح های سیاسی حکم مدیریت گرفته اند و افرادی از تندروهای هر دو جناح، همین می شود.

امیدوارم روزی برسد که «گفتمان وحدت» مبنای حرکت عقلا قرار گیرد و از «های و هوی» تندروها نترسند و همه مسئولین سابق و فعلی نظام دور هم جمع شده و در کنار هم برای آینده کشور تصمیمات درستی بگیرند.

در نهایت اقدام شایسته سید محمد خاتمی  را در ارسال پیام تسلیت به مناسبت درگذشت برادرمحمود احمدی نژاد، می ستایم و این اقدام را نیز یکی از اقدامات بزرگ این مرد بزرگ ایران زمین، در راستای تألیف قلوب وانس ومودت و ایجاد وحدت در بین مردم می دانم. خدای بزرگ نگه دار این مرد عزیز ایران زمین باشد. ان شاءالله

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار