رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی 3رخداد مختلف در روز 13 آبان را تسخیر لانه جاسوسی،تبعید امام خمینی (ره)به ترکیه و روز دانش آموز برشمرد.
کد خبر: ۵۰۵۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳ 08 October 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی،

، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا بابازاده پر  صبح امروز در نشست هماهنگی و برنامه ریزی  برنامه های راهپیمایی یوم ا...  13 آبان گفت : واژه استکبار 48 بار در قرآن کریم نیز بیان شده است که 4 بار مخاطب استکبار ابلیس و بقیه موارد استکبار انسانی است.

وی با اشاره به زمینه های استکبار و عوامل به وجود آمدن آن افزود: ثروت و قدرت ،فقر فرهنگی ، وابستگی فکری وتوهم برتری در آفرینش از عوامل به وجود استکبار انسانی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد:از ابتدای انقلاب تا پیرورزی انقلاب و همچنین پس از پیروزی انقلاب تا امروز رخداد های متفاوتی امتوجه انقلاب شده است ولی 13 آبان به دلیل اینکه سه رویداد تاریخی را در وجود خود جای داده است اهمیت وجایگاه ویژه ای دارد.

بابازاده،  با اشاره به وقایع 13آبان تصریح کرد: اولین رخداد این روزدستگیری امام خمینی (ره)پس از سخنرانی در خصوص کاپیتولاسیون و تبعید ایشان به ترکیه است، دومین رخداد به خاک خون کشیدن دانش آموزان معترض به دخالت های آمریکا در ایران بودند و به شهادت رسیدن بیش از 50 نفر  و زخمی شدن  صدها نفر بود .

وی بااشاره به رخداد دیگر 13 آبان ادامه داد: تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان  رخداد دیگر این روز است که  این 3 مورد پس از تصویب در مجلس و تایید شورای نگهبان، 13 آبان روز ملی

مبارزه با استکبار جهانی در تاریخ ایران ثبت شد چراکه هر یک از اینها در حرکت انقلاب نقش برجسته ای داشته است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی،اذعان داشت: نفرت و کینه آمریکا پس ازهر پیشرفت ایران نسب به جمهوری اسلامی و مردم بیشتر شده و تلاش های خودرا در راستای ایستادگی در برابر ایران بیشتر میکند به همین جهت بحران های متفاوتی را آفریده است.

بابازاده،تاکید کرد:13 آبان روز مقابله با استکبار جهانی است پس باید این روز به  خوبی معرفی و  زنده نگه داشته شده و مردم پرشورتربه صحنه بیایند و بهترین فرصت است تا ایران بتواند مواضع خود را نسبت به استکبار نشان داده و اندیشه استکبار ستیزی اش را تقویت کند و در جوانان انگیزه بیافریند.

بابازاده با اشاره به   سخنان سخیف ترامپ افزود :  سخنان سخیف و ابلهانه ترامپ   رئیس جمهور جاهل آمریکا   نشان دهنده کینه توزی  سردمداران ذلت پیشه اتمّ استکبار ، شیطان بزرگ  آمریکا علیه نظام  مقدس اسلامی  می باشد . 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، در خصوص برنامه های اجرایی روز 13 آبان گفت :تمامی ارگان ها باید دست به دست هم دهند تا این روز و استکبار ستیزی ایران به خوبی به نمایش گذاشته شود .

وی :برگزاری راهپیمایی در روز 13 آبان  ماه  ، مراسم برپایی  نمایشگاه های استکباری با محوریت اسناد بدست آمده از لانه جاسوسی آمریکا ، برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی و هنری ، نشست های آزاد اندیشی در سطح دانشگاه ها و با موضوع دشمن شناسی و دشمن ستیزی ،  نقش استکبار در عقب نگه داشتن ملت ها و برگزاری برنامه های ورزشی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو ،  اطلاع رسانی و دعوت از اقشار مختلف  ، تشکل های دانش آموزی و دانشجویی ، استفاده ازظرفیت روحانیون در مدارس و مساجد مختلف برای بیان و تشریح چهره منحوس و جنایات انجام گرفته توسط آمریکا و بحث استکبار ستیزی  جهت آشنایی دانشجویان و دانش آموزان، استفاده از ظرفیت حلقات صالحین در پایگاه های بسیج و اقشار بسیج. معرفی آمریکا به عنوان مصداق بارز شیطان بزرگ و مظهر استکبار جهانی ،  بهره گیری سنجیده از رهنمود ها و بیانات حضرت امام و دیگر شخصیت های داخلی و خارجی تحلیل اسناد داخلی و خارجی و بهره گیری از آنها ،شناسایی،تحیلیل و تبیین دستاورد های 4 دهه ایستادگی ملت ایران در مقابل آمریکا،تبیین دلایل اشغال لانه جاوسی آمریکا باتوجه به پیشینه رفتاری آمریکا در قبال مردم ایران وبازخوانی دلایل تشدید خصومت دولت جدید امریکا با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  تهیه بروشور و  مقالات با موضوع استکبار ستیزی و نشر در سایت های استانی  و فضا سازی محیطی متناسب در روز 13 آبان ماه  را از برنامه های ستاد  بزرگداشت یوم ا... سیزدهم آبان  ماه « روز ملی مبارزه با استکبار جهانی » عنوان کرد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار