رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی خبر داد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‎غربی گفت: آتش سوزی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) میاندوآب، منجر به فوت یک بیمار و مصدومیت یک نفر دیگر از بیماران شد.
کد خبر: ۵۰۸۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷ 14 October 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي،

جواد آقازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در میاندوآب، اظهار کرد: بامداد امروز در ساعت دو و 30 دقیقه یکی از دستگاه‌های ونتیلاتور در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان دچار آتش‌سوزی شد.

وی با بیان اینکه این دستگاه به کپسول اکسیژن متصل است، افزود: همین امر سبب شده تا شدت آتش سوزی بالا رفته و آتش محیط را فرا گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‎غربی با اشاره به اینکه در این حادثه متاسفانه بیماری که در کنار این دستگاه بستری بوده، فوت شده است، گفت: در این حادثه یکی دیگر از بیماران نیز که دچار سوختگی پوستی 30 درصد شده بود، به ارومیه برای انجام خدمات پزشکی اعزام شد.

وی با بیان اینکه در این بخش در مجموع 6 بیمار بستری بودند، تصریح کرد: سایر بیماران نیز وضعیت خوبی داشته و تغییری در وضعیت آنها ایجاد نشده و به بیمارستان عباسی میاندوآب انتقال یافته اند.

آقازاده با اشاره به اینکه از زمان وقوع حادثه، خدمات امدادی با حضور دستگاه های امدادرسان انجام گرفت، اظهار کرد: دو نفر از پرستاران نیز که به بیماران خدمات رسانی کردند، برای بهبود وضعیت بستری شدند.

وی با تقدیر از حضور به موقع دستگاه‌های خدمات رسان و خبرنگاران در محل حادثه، افزود: در اسرع وقت این بخش از بیمارستان بازسازی و دوباره به مردم خدمات ارائه خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار