همایش 3 روزه آموزش بصیرتی پرچم داران دین و اندیشه ویژه علمای اهل تسنن آذربایجان غربی در ارومیه آغاز شد.
کد خبر: ۵۰۹۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳ 15 October 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي،  سردار خرم فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در آئین آغاز همایش آموزش بصیرتی پرچم داران دین و اندیشه در ارومیه گفت: جهان اسلام امروزبیش از پیش نیازمند همفکری، همدلی و اتحاد است چرا که دشمنان اسلام به دنبال تفرقه اندازی و ایجاد جنگ مذاهب است و باید با هوشیاری، بصیرت و آگاهی بخشیدن جامعه نسبت به توطئه های دشمنان نقشه های آنها را خنثی کرد.

سردار خرم همچنین به نقش و نفوذ اثر گذار علما در بین مردم اشاره کرد و گفت: علماء مراجع فکری، اهل دین و مورد اعتماد مردم هستند و با هوشیاری و مخاطب شناسی می توانند جامعه را به سمت و سوی همدلی و همفکری و دشمن شناسی هدایت کنند.

حجت الاسلام فعال آذر مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی  نیز در این مراسم اسلام را کابوس دشمنان غربی عنوان کرد و گفت: ظرفیت و قدرت اسلام بی نظیر است و باید با چنگ زدن به ریسمان الهی، اتحاد و همدلی بین مسلمانان حفظ شود تا همه توطئه ها و سیاستهای خباثت آمیز دشمنان اسلام نقش بر آب شود.

در پایان اولین روز این همایش حاضرین در مراسم، با سر دادن شعار" مرگ بر آمریکا" و " مرگ بر اسرائیل" تنفر خود را نسبت به توطئه های دشمنان اعلام کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار