سید فتاح : سلماس داری پتانسیل های مستعد برای پرورش مفاهیم ارزشی و ملی در بین دانش آموزان است.
کد خبر: ۵۰۹۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 17 October 2017


 سید فتاح معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی گفت : سلماس داری پتانسیل های مستعد برای پرورش مفاهیم ارزشی و ملی در بین دانش آموزان است.


 به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از سلماس ، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در مراسم یادواره شهدای دانش آموزی سلماس گفت؛ این شهرستان داری پتانسیل های مستعد برای پرورش مفاهیم ارزشی و ملی در بین دانش آموزان است.


وی از شهدا به عنوان انسان های هنرمندی یاد کرد که به بالاترین سطح انتخاب درست بهره مندی از دنیا و آخرت رسیدند و در دنیا با فرار از گناه قدم در راه مبارزه حق علیه  باطل  گذاشتند و بر سفره الهی میهمان شدند .


رئیس اداره آموزش و پرورش سلماس نیز در این مراسم گفت: شهدا برای احیای مفاهیم دینی و ارزشهای انقلاب اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.


موسی زاده ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و شایسته است دانش آموزان بسیجی در راه اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ آرمانی هشت سال دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان آینده همت بیشتری داشته باشند.


سیدنورالدین عافی راوی مشهور دفاع مقدس در این مراسم خاطرنشان کرد: دانش آموزان توانمند ما درفاصله 15ماه ازآغاز جنگ تحصیلی توانستند در پستهای فرماندهی حساس جنگ انجام وظیفه کنند و خون خود را تقدیم انقلاب اسلامی کنند.


وی در پایان گفت: : شهدای دانش آموز با تاسی به نوجوان کربلا، وامام حسین(ع) رشادت های ماندگاری از خود به جای گذاشتند.


به گزارش  تابناک آذربایجان غربی  ؛ شهرستان سلماس 110 دانش آموز شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار