رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی؛
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت:در طول یک سال گذشته ۱۸۳ خانه بهداشت در این استان به بهره برداری رسیده است.
کد خبر: ۵۱۰۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰ 18 October 2017
ببه گزارش تابناك آذربايجان غربي،جواد آقازاده رئیس علوم پزشکی آذربایجان غربی در نشست مشترک اعضای هیات امنای مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی و اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان با دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشورگفت:آذربایجان غربی یکی از استان‌های محروم کشور در شاخص‌های مختلف به خصوص سلامت بوده است. وی با اشاره به اینکه تلاش‌های زیادی برای جبران محرومیت‌ها در آذربایجان غربی شده است گفت: باید مسئولان کشوری نگاه ویژه‌ای به این استان داشته باشند.
رئیس علوم پزشکی آذربایجان غربی افزود:سال گذشته حدود ۹۰ میلیارد ریال توسط خیرین سلامت به این عرصه کمک شد که در این راستا توانستیم بیمارستان امیدرا با حضور وزیر بهداشت، درمان و خدمات پزشکی افتتاح کنیم.
وی ادامه داد:در طول یک سال گذشته ۱۸۳ خانه بهداشت در آذربایجان غربی به بهره برداری رسیده و ۳۴۴ مرکز جامع و مراکز شبکه‌ای  در استان احداث شده است.
رئیس علوم پزشکی آذربایجان غربی  از استاندار سابق و سلامت محور استان بابت توجه به این عرصه تشکر کرد. 

بیش از ۳میلیون پرونده الکترونیک سلامت درآذربایجان غربی تشکیل شد

 رسول انتظارمهدی معاون امور بهداشتی علوم پزشکی آذربایجان غربی نیز در این  نشست گفت:بعد از بازنگری تشکیلات سازمانی، مرکز خدمات جامع سلامت در آذربایجان غربی از ۶۸ به ۸۶، پایگاه سلامت شهری از ۱۳۰ به ۱۹۰، خانه بهداشت و پایگاه سلامت روستایی از ۹۹۱ به ۱۰۷۱ و مرکز خدمات جامع روستایی و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر از ۱۴۲ به ۱۸۱ باب افزایش یافت.
 وی ادامه داد:بیش از ۳ میلیون پرونده الکترونیک سلامت در استان (۹۴% جمعیت) تشکیل شد که آذربایجان غربی رتبه ششم کشور را دارد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار