ارومیه- مدیر کل ساخت و توسعه راه های شمالغرب شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از تسریع در روند اجرای محور خوی- قطور – رازی خبر داد.
کد خبر: ۵۱۲۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵ 21 October 2017

به گزارش تابناک آذربایجان غربی:صادق وجدی عصر شنبه در جریان بازدید از روند اجرای این طرح اظهارداشت: روند اجرای طرح ملی محور خوی- قطور- رازی با اولویت بندی ساخت قطعات نیمه تمام پروژه و حذف نقاط حادثه خیز سرعت می گیرد.

وی ادامه داد:  پروژه بهسازی محور خوی- قطور – رازی با هدف کاهش تصادفات و ایمن سازی مسیر دسترسی به پایانه مرزی رازی به طول ۶۷ کیلومتر در حال اجراست.

وجدی از اولویت بندی قطعات پروژه بهسازی محور خوی- قطور- رازی خبر داد و گفت: کارهای اجرایی قطعاتی از این طرح پس از برسی مسایل فنی و هندسی محور، محدودیت های اجرایی پروژه و با اولویت حذف نقاط حادثه خیز  آغاز می شود.

مدیر کل ساخت و توسعه راه های شمالغرب شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با اعلام اینکه پروژه محور خوی- قطور- رازی دارای ردیف اعتبار ملی است، افزود: مسیر ارتباطی شهر خوی به سمت مرز رازی با اجرای این پروژه به راه اصلی ارتقا می یابد.

مرز رازی خوی-کاپی کوی ترکیه از پایانه های مهم مرزی ایران با ترکیه و به عنوان سومین مرز رسمی ایران و ترکیه در آذربایجان غربی است که با برخورداری از راه ریلی و زمینی نقش بسزایی در توسعه و رونق تجارت بین دو کشور ایفا می کند.

جاده خوی - قطور- رازی بطول ۱۸ کیلومتر از طرف مرز رازی در حال تعریض و سه بانده شدن است. این محور ۶۷ کینومتر طول دارد

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار