ارومیه - معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: بیش از ۴۰میلیون بیمه شده تامین اجتماعی در کشور وجود دارد.
کد خبر: ۵۱۲۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹ 21 October 2017

به گزارش تابناک آذربایجان غربی: مهدی درخشان عصر شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرجدید درمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی با بیان اینکه این سازمان هم اکنون ۴۲ میلیون زیرپوشش دارد اظهارداشت: طرح ارجاع نظام داخلی در مراکز درمانی تامین اجتماعی نیز با هدف ارتقای خدمات رسانی به بیماران و ارائه گام به گام خدمات درمانی ، در پنج استان کشور از جمله خراسان رضوی به صورت آزمایشی اجرا شده است.

وی اضافه کرد: سازمان تامین اجتماعی در حوزه درمان طی چهارسال دولت یازدهم تلاش های فراوانی داشته و به ساخت مراکز جدید با نگاه به مناطق محروم توجه ویژه ای داشت به صورتی که طی این چهار سال، کلنگ زنی، طراحی و بهره برداری از طرح های مختلف این سازمان به اندازه ۱۲ سال گذشته بوده و بیشتر این طرح های درمانی در روستاها اجرا شده است.

درخشان خاطرنشان کرد: در حوزه تجهیزات و امکانات نیز سازمان تامین اجتماعی به اندازه ۱۰ سال گذشته اقدامات انجام داده است و تمام امکانات لازم را در این زمنیه برای خدمت رسانی بهتر به مردم انجام داده است.

معاون درمان تامین اجتماعی کشور توجه به زیر ساخت های بخش آی تی، نظام ارجاع داخلی سازمان وراه اندازی نسخه الکترونیک در بیمارستانهای تامین اجتماعی را از اقدامات مهم تامین اجتماعی در کشور برشمرد که باهدف افزایش خدمت رسانی به بیمه شدگان ارائه می شود.

درخشان مهم ترین مشکل سازمان تامین اجتماعی را عدم تقارن منابع و مصارف سازمان عنوان کرد و گفت: اگرچه منابع خوبی در تامین اجتماعی وجودارد ولی  عمل به تعهد سازمان در حوزه درمان، تامین حقوق بازنشستگی مستمری بگیران  ازجمله مصارفی است که ماهانه مبالغ زیادی را به خود اختصاص می دهد که باید سازمان ماهانه پرداخت کند.

وی یاد آور شد: تا پایان سال طرح ارتقای هتلینگ در تمام بیمارستان ها اجرا خواهد شد، ارتقای هتلینگ به معنای بازسازی نیست بلکه ارتقای کیفیت و کمیتی برای خدمت رسانی بهتر را در بردارد و برای آن نیز کتاب تدوین و تهیه شده است.

امروز طی مراسمی از زحمات ابراهیم شیرزاده مدیر درمان سابق تامین اجتماعی آذربایجان غربی قدردانی و صادق اسماعیل زاده به عنوان مدیر درمان جدید تامین اجتماعی آذربایجان غربی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار