ارومیه - مدیر کل تامین اجتماعی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر ۳۷ درصد از جمعیت آذربایجان غربی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.
کد خبر: ۵۱۲۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳ 21 October 2017

به گزارش تابناک آذربایجان غربی؛، مقصود مقدمی کیا عصر شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان اظهارداشت: ۳۶۷ هزار بیمه شده اصلی تامین اجتماعی در آذربایجان غربی وجود دارد که با افراد تحت تکفل خود تعداد بیمه شدگان تامین اجتماعی در استان  یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۶ درصد کل جمعیت استان و ۵۴ درصد جمعیت شهری آذربایجان غربی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند عنوان کرد: به طور کلی تأمین اجتماعی سه هدف توسعه سازمانی، ارتقا کیفیت خدمات و پاسخگو بودن را دنبال می‌کند و در راستای توسعه سازمانی بیش از ۵۵ درصد جمعیت کشور را تحت پوشش خود قرار داده‌ایم و پنج طرح کلی در سازمان در حال اجراست.

مقدمی کیا با اشاره به اینکه پنج طرح در حال اجرا در سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد: سازمان تأمین اجتماعی به دنبال پاسخ و رفع دغدغه‌های عموم مردم است تا چالش‌های موجود را برطرف کند که ممکن است این چالش‌ها دائمی یا موقت باشد و در این حالت دو نوع تعهد بلند مدت و کوتاه مدت داریم.

وی ادامه داد: در سه شهرستان اشنویه، شوط و پلدشت نمایندگی نداریم که به صورت اقماری به ارباب رجوع پاسخگو هستیم و اقماری نوعی از خدمت رسانی است که نمایندگان خود را به این سه شهرستان می‌رسانیم تا به مردم پاسخ دهند و در میان شهرستان‌ها شهرستان ارومیه، میاندوآب و مهاباد در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برند.

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان غربی، در خصوص عمده دغدغه های سازمان تامین اجتماعی در استان اظهارداشت: درصدد هستیم با برنامه ریزی مدون بتوانیم خدمات شایسته ای برای بیمه شدگان مناطق محروم استان ارائه دهیم.

امروز طی مراسمی از زحمات ابراهیم شیرزاده مدیر درمان سابق تامین اجتماعی آذربایجان غربی قدردانی و صادق اسماعیل زاده به عنوان مدیر درمان جدید تامین اجتماعی آذربایجان غربی معرفی شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار